Horecabeurs Goes
Horecabeurs Goes
van Maandag 6 maart t/m 8 maart is het horecabeurs in de Zeelandhallen te Goes.
http://www.zeelandhallen.nl
Wij gaan er maandag 6 maart naartoe.
http://www.zeelandhallen.nl
Wij gaan er maandag 6 maart naartoe.
Groeten Frans
ik ga denk ik niet...
goes...waar ligt dat?
haha
goes...waar ligt dat?
haha
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
'n collega van mij doet mee met 'n wedstijd daar...

"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
heel misschien...
oestertje erbij?
oestertje erbij?
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
klinkt goed
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ik weet nog niet of ik ga...maar...als ik ga ..ga ik goed.

www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ja..maar die is nog niet zo actief..
weet trouwens niet of het de boudeling wedstijd is..
weet trouwens niet of het de boudeling wedstijd is..
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Ik ben gisteren geweest en vond het een beetje tegenvallen.
Ben nog even wezen kijken bij de uitreiking van die wedstrijd. Echt zo ontzettend stom, deden 8 scholen ofzo mee, zelfs van Spermalie uit Brugge, uit Terneuzen, Breda, Rotterdam ook nog geloof ik, Eindhoven....
En nieteens uit Middelburg...
Maar goed die hadden toch nooit van z'n lang zal ze leven gewonnen
.
En als ze wel mee hadden gedaan had ik waarschijnlijk ook al geweten wie er oa mee mochten doen, vriendjespolitiek daar in Middelburg.
Maar goed hopelijk volgend jaar weer een wat betere beurs.
Ben nog even wezen kijken bij de uitreiking van die wedstrijd. Echt zo ontzettend stom, deden 8 scholen ofzo mee, zelfs van Spermalie uit Brugge, uit Terneuzen, Breda, Rotterdam ook nog geloof ik, Eindhoven....
En nieteens uit Middelburg...
Maar goed die hadden toch nooit van z'n lang zal ze leven gewonnen

En als ze wel mee hadden gedaan had ik waarschijnlijk ook al geweten wie er oa mee mochten doen, vriendjespolitiek daar in Middelburg.
Maar goed hopelijk volgend jaar weer een wat betere beurs.
iemand die debiele wijven ook nog gezien??
Met die sous vide coquilles!! hahahahahaha
Coquilles op de kaart!!!!
Er zat zand in!! Ikke zegge tegen dat mens...............................................................................................................................................Ik had kennelijk geen verstand van Coquilles,,,,,,,,,,,AFSCHIETEN!!!!
Met die sous vide coquilles!! hahahahahaha

Er zat zand in!! Ikke zegge tegen dat mens...............................................................................................................................................Ik had kennelijk geen verstand van Coquilles,,,,,,,,,,,AFSCHIETEN!!!!
tja
sous vide coquilles?
vertel..
vertel..
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Staan twee vrouwen aan een tafel met een au bain marie
op tafel en in een koelkastje ofzo...................allemaal zakjes met Coquilles met wat groentes,,,,,,,sausje............opwarmen.......................................en voila...........................................STRONT OP EEN BORD!!! hahahaha
echt waar!!
en willen verkopen joh dat vrouwtje
op tafel en in een koelkastje ofzo...................allemaal zakjes met Coquilles met wat groentes,,,,,,,sausje............opwarmen.......................................en voila...........................................STRONT OP EEN BORD!!! hahahaha
echt waar!!
en willen verkopen joh dat vrouwtje
tja
Fotoreportage van de kookwedstijd de Zilveren Mossel Trofee op de Horecabeurs Goes, in de Zeeland hallen.
Over de schouder van deelnemers Tommy en Arjan meegekeken.
http://www.kokswereld.nl/foto.html
Over de schouder van deelnemers Tommy en Arjan meegekeken.
http://www.kokswereld.nl/foto.html
- Cees Timmerman
- Contacteer: