Goeiedag allemaal,
Ik ben Robert 29 jaar, en na een kokscarriere van 14 jaar heb ik 1,5 jaar geleden de buis en garde ingeruild voor ander pak en ben ik gaan werken als rayonmanager Horeca in Limburg en een klein gedeelte Brabant voor Unilever Foodsolutions.
Ik vind het erg goed en leuk om te zien wat er tegenwoordig binnen de keukens gebeurt en wat voor een nieuwe trends er zijn, dat is de reden dat ik me bij dit forum heb aangemeld.
Het is absoluut niet de bedoeling om jullie te stalken met bouillonpoeders e.d. of dat ik jullie ga proberen te overtuigen dat jullie zoveel mogelijk halffabrikaten moeten gaan gebruiken, want daar is het koksvak veel te mooi voor.
Ik zal af en toe wel eens wat leuke dingen in het daarvoor bestemde topic zetten, maar hoop dat ik gewoon als een "vakgenoot"gezien wordt en lekker mee kan praten over de mooie dingen van dit vak.(Wat ik af en toe echt wel mis hoor!!)
Groet van Robert
(robert) robfzr1000
-
- Contacteer:
welcome!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
- Contacteer:
doe maar ff de groeten aan pascal...
en laat hem zich zelf ook ff aanmelden.!
en laat hem zich zelf ook ff aanmelden.!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
- Contacteer: