Kaarten EFFF
Kaarten EFFF
Is der een manier om aan kaarten te komen voor de EFFF
want hoor van heel veel mensen dat ik der misschien nog 1 kan krijge maar der is weinig duidelijkheid.
mvg joost
want hoor van heel veel mensen dat ik der misschien nog 1 kan krijge maar der is weinig duidelijkheid.
mvg joost
Winners Never Quit, Quitters Never Win!
EFFF
kaarten zijn persoonsgebonden...
Je kan ze eventueel wel omwisselen..is mij verteld.
Ik heb in elk geval een kaart op naam...
Als je timeless laat bellen naar de organistatie.. kan je misschien nog kaarten aanvragen..al hoewel het al wel erg laat is...
Je kan ze eventueel wel omwisselen..is mij verteld.
Ik heb in elk geval een kaart op naam...
Als je timeless laat bellen naar de organistatie.. kan je misschien nog kaarten aanvragen..al hoewel het al wel erg laat is...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
koksgilde
Ik ben wel lid van het kokgilde.
uiteraard.
ik moet morgen even koken op de beurs..
uiteraard.
ik moet morgen even koken op de beurs..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Dat jij lid was wist ik, ik bedoelde Joost. In dat geval was het even mailen en klaar 
Volgens mij ben je nog leerling toch ?, dan is het wat lastiger om op de beurs te komen. Ze hebben best een strikt deurbeleid. Voor een aantal instanties worden uitzonderingen gemaakt. Zoals dus leden van het koksgilde. Hoewel ik geen uitnodiging kreeg toegestuurd maar er min of meer naar heb gevraagd
Naar eigen zeggen hebben ze het liefst alleen chef-koks, maitres, ondernemers, en sterrenkoks op de beurs.

Volgens mij ben je nog leerling toch ?, dan is het wat lastiger om op de beurs te komen. Ze hebben best een strikt deurbeleid. Voor een aantal instanties worden uitzonderingen gemaakt. Zoals dus leden van het koksgilde. Hoewel ik geen uitnodiging kreeg toegestuurd maar er min of meer naar heb gevraagd

Naar eigen zeggen hebben ze het liefst alleen chef-koks, maitres, ondernemers, en sterrenkoks op de beurs.
De beurs in elk goed voor je contacten. Als je er niemand kent is het zowieso lastig om een leuke dag te hebben.
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Klopt, vreemd genoeg kom ik steeds de zelfde mensen tegen. Zo krijg je toch een soort kruiwagen. Heb een paar keer wat bekende chefs tegen gekomen. Meestal voorgesteld door een collega van me 
En dan kom je op een andere beurs en is het van hey hoe gaat het, en hoe is het met die en die. Nu heb ik van iedereen wel een kaartje onder het mom van, als je nog werk zoekt bel je maar.

En dan kom je op een andere beurs en is het van hey hoe gaat het, en hoe is het met die en die. Nu heb ik van iedereen wel een kaartje onder het mom van, als je nog werk zoekt bel je maar.
ja..zo werken die dingen.
Had vandaag wat spullen nodig om te kunnen koken op de mecc.
Binnen now-time had ik voor 2 personen een koks outfit en wat andere dingen.
bedankt ISPC breda en Saisonnier!
Had vandaag wat spullen nodig om te kunnen koken op de mecc.
Binnen now-time had ik voor 2 personen een koks outfit en wat andere dingen.
bedankt ISPC breda en Saisonnier!
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Werd maandag ochtend gebeld dat ik een kaart had
en woensdag mee kon
ben normaal altijd woensdag vrij en moest deze week precies
werken
omdat ik vrijdag me diploma uitreiking heb.
was net die week voor de efff lid geworden van het koks gilde.
alleen me lid maatschap was nog niet verwerkt
en woensdag mee kon

ben normaal altijd woensdag vrij en moest deze week precies
werken
omdat ik vrijdag me diploma uitreiking heb.
was net die week voor de efff lid geworden van het koks gilde.
alleen me lid maatschap was nog niet verwerkt

Winners Never Quit, Quitters Never Win!
okay..in elk geval kan je met het koksgilde wel leuke dingen doen!
welcome to the club.
welcome to the club.
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Voor foto's die ik woensdag op de EFFF heb gemaakt kan je even op http://www.kokswereld.nl kijken.
Hier zitten ook foto's van de Treeswijkhoeve bij waar we op de terug weg super hebben gegeten.
Hier zitten ook foto's van de Treeswijkhoeve bij waar we op de terug weg super hebben gegeten.
-