Al een hele poos heb ik niets meer van me laten horen, maar ik ben weer terug

want ik heb een hele belangrijke vraag waar ik geen antwoord op kan vinden!
Sinds kort heb ik een nieuwe bijbaan bij een goed restaurant ( hier in twente in de top).
Ik ben superblij met deze baan en ik leer er super veel!
Tijdens de mice en place gaat alles goed! ik werk (volgens mij) goed door!
en veel kritiek heb ik tijdens de mice en place nog niet gehad.
Het probleem ligt tijdens service.
laatste tijd sta ik vaak als entremetier, naast de chef.
alles leuk en wel! maar als de chef een bon annonceert hoor ik het voor de helft, ik moet altijd nog even naar de bon
toelopen om te kijken wat er nu opstaat. Ook als de chef mij iets vraagt (maakt niet uit wat) hoor ik het altijd voor de helft, en als ik het uiteindelijk
goed heb gehoord, doe ik het nog fout!
een voorbeeldje van afgelopen Zondag, de chef zei dat ik 4 kleine stekers met risotto moest vullen, en 4 middelgrote met een aardappelsalade.
Dit lijkt niet zo moeilijk, maar wat doe ik... Ik draai de hele boel om, 4 grote stekers met risotto, en 4 kleine met aardappelsalade.
dit probleem, het niet goed luisteren, en het probleem dat ik dingen niet goed hoor, zorgt dus voor een hoop frustratie bij de chef en collega's, maar ook zeker voor mij! Ik word namelijk niet vrolijk van een vloekende chef.
ik heb even nagedacht en het kan aan de volgende dingen liggen:
-Concentratie
-Stress ( black out o.i.d., want ik wil het heel graag goed doen)
-niet zoveel piekeren (omdat ik het graag goed wil doen, zit ik elke dag v.d. week het menu te leren en in mijn hoofd zit ik service na te bootsen)
-ze praten te zacht (we staan namelijk in een open keuken)
Aan de eerste 3 (van bovenstaand rijtje) kan ik wat doen, want dat ligt bij mijzelf.
nu is de vraag aan jullie:
Hoe?
antwoorden zijn heel graag welkom, want ik zit hier echt mee!
Koks, Bedankt!!