Nederlandse koks geplaatst voor Turijn

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Nederlandse koks geplaatst voor Turijn

Bericht door Webmaster »

22 koks uit Nederland hebben zich geplaatst voor de Olympische Winterspelen in Turijn. De koks zijn afkomstig van LiveCookingEvents dat, net als bij de Olympische Spelen in Athene in 2004, weer de maaltijden voor sporters, begeleiders, pers en publiek mag verzorgen

Dat meldt kok en woordvoerder Bert Janssen van LiveCoolingEvents in De Gelderlander. ‘Het is de tweede keer dat het Heineken House ons heeft gevraagd. We zijn al vier maanden bezig met de voorbereiding. Het menu wordt samengesteld uit Hollandse en Italiaanse gerechten’, aldus Janssen.

Het culinaire team vertrekt 1 februari naar Turijn en kookt in een paviljoen dat de vorm heeft gekregen van een schaatsbaan. Dagelijks verzorgen de koks voor meer dan drieduizend maaltijden. De Olympische Spelen in Turijn vindt plaats van 10 tot en met 26 februari. Het is de twintigste editie van het evenement.
Kokforum.nl : de website voor koks
Vlabakje2

Bericht door Vlabakje2 »

ja ik ken bert janssen heb ik een keertje mee gewerkt en met Fred vermij ook zijn Freelancers en goeie koks hun hebben ook Athene gedraaid

Ben ook gevraagd door een medeoprichter maar bij mijn huidige Werkgever kreeg ik dat nie rond helaaaas:(

In elk geval Henri relaxed dat je me gevraagd had:P
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

Ik ben meegeweest naar Athene kon dit jaar weer maar ging niet ivb met werk KUTZOOI
Kokspagina
Contacteer:

Olympische Spelen Turijn

Bericht door Kokspagina »

Graag gedaan Alexander..Jammer dat je van je baas niet mee mocht..Volgende keer beter.
Kokspagina
Contacteer:

Tja Ralph dat is idd jammer

Want Athene was een feest ;-))
zoals je weet.
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

oh? vertel.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
ralph geerts

athene was een enorm feest waren toen met 18 koks dus was elke dag 14 a 15 uur en dat 3 weken aan een stuk maar echt super.. was je net kreeften aan het hakken bellen ze dat willem alexander een broodje kaas wilt en dat de hokey ploeg 150 bitterballen nodig heeft echt kicken..
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

broodje kaas...bah..
:D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
marnix

Bericht door marnix »

niet zeiken leo met een beetje goede dyon mosterd of wat chilli saus is zo'n broodje kaas best weg te happen :P
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

leuk..die knorr potjes op de planken.
:D
www.koksforum.nl
ralph geerts

mooi he als herman de blijker het maar niet ziet ;)
Kokspagina
Contacteer:

He Ralph

Hartstikke leuk dat je Co nog een mailtje stuurde tijdens onze tijd in Turijn...Bedankt hiervoor

Gr.Henry
Plaats reactie