EFFF 2008
- Cees Timmerman
- Contacteer:
EFFF 2008
Over twee weken weer de EFFF. Ik heb sterk de indruk dat het elk jaar wat minder wordt met de EFFF, dat de vervlakking ook hier toeslaat. Ze afficheren zichzelf als een gastronomische beurs, maar wat moet een bedrijf als b.v. deli xl daar zoeken. Ik zie steeds meer topleveranciers afhaken vanwege de hoge standhuur. Hebben jullie deze indruk ook?
Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest en vond het erg leuk, maar je hebt wel gelijk wat betreft het minder worden (verschil tussen de 2 jaren was er zeker). Maar heb me desalniettemin heel erg geamuseerd daar
Zit nu na een zware operatie in september helaas voor een jaar thuis en kan nog niet werken, heb dus ook geen kaartjes voor de EFFF
Mocht er dus iemand niet gaan..
Zit nu na een zware operatie in september helaas voor een jaar thuis en kan nog niet werken, heb dus ook geen kaartjes voor de EFFF
Mocht er dus iemand niet gaan..
-
chef peter
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Het is inderdaad niet zo groot maar wel groot genoeg, gelukkig niet zo masaal als de horecava of de bbb (die kan je ook even meenemen, dan heb je verglijkingsmateriaal). Ik ga altijd op maandag, dan is het een soort nieuwjaars receptie waar je veel bekenden tegenkomt (oud collega's enzo).
Zoals ik al eerder berichtte is het naar mijn idee wat aan het afkalven maar nog steeds heel leuk. Samen met de wine professional de leukste beurs van Nederland. Dus resumerend: zeker die twee uur reizen waard.
Zoals ik al eerder berichtte is het naar mijn idee wat aan het afkalven maar nog steeds heel leuk. Samen met de wine professional de leukste beurs van Nederland. Dus resumerend: zeker die twee uur reizen waard.
- limo factory
- Contacteer:
ik heb er nog nooit voor betaald...
kreeg nu ook 2 kaarten van het koksgilde..en via de zaak is het ook goed te doen.
ISPC heeft ook een arrangement..
incl. eten en bus reis.
kreeg nu ook 2 kaarten van het koksgilde..en via de zaak is het ook goed te doen.
ISPC heeft ook een arrangement..
incl. eten en bus reis.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Wij krijgen de kaarten ook via mijn zaak maar moeten idd altijd aan de kassa nog dokken.
Ik heb een keer ergens de bezoekers aantallen kunnen zien: op maandag 3500 mensjes en op de andere twee dagen 1500 per dag. Ik heb altijd het idee dat iedereen er is op maandag en dat dinsdag en woensdag een beetje mosterd na de maaltijd is. Wij gaan al jaren op zondag heen en sávonds ergens (meestal tout a fait ) lekker eten en dan maandag direct bij aanvang de beurs binnen. De eerste twee uur is goed te doen, daarna wordt het een beetje druk, maar lang niet zo mensonterend als op de bbb.
Lekker twee dagen in de culi stad van Nederland, jippie

Ik heb een keer ergens de bezoekers aantallen kunnen zien: op maandag 3500 mensjes en op de andere twee dagen 1500 per dag. Ik heb altijd het idee dat iedereen er is op maandag en dat dinsdag en woensdag een beetje mosterd na de maaltijd is. Wij gaan al jaren op zondag heen en sávonds ergens (meestal tout a fait ) lekker eten en dan maandag direct bij aanvang de beurs binnen. De eerste twee uur is goed te doen, daarna wordt het een beetje druk, maar lang niet zo mensonterend als op de bbb.
Lekker twee dagen in de culi stad van Nederland, jippie
- Cees Timmerman
- Contacteer:
ik heb ook nog twee kaartjes, ga zelf niet, dus wie het eerst pm''t, die het eerst mijn kaartjes mag hebben
update: kaartjes zijn weg...
update: kaartjes zijn weg...
Laatst gewijzigd door Jom op 16 jan 2008, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
De aanhouder wint
-
chef peter
Ik zoek 2 kaartjes, ....ben voorzien

Laatst gewijzigd door chef peter op 17 jan 2008, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Na mijn eerdere boude stelling dat het niveau van de efff terugloopt moet ik mijzelf enigzins temperen. Er stonden inderdaad een aantal stands waar ik van denk ..... Maar er was nog voldoende te zien; mooie stand van van As, zeer mooi gesorteerde serviesboeren en lekker smikkelen en intressante produkten bij Vanilla Venture.
Conclusie: volgend jaar zeker weer.
Conclusie: volgend jaar zeker weer.