wie gaan er allemaal met vakantie?

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
ralph geerts

wie gaan er allemaal met vakantie?

Bericht door ralph geerts »

gaa je nog op vakantie en waarheen ?
Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle »

heb voor het eerst niet echt plannen om echt op vakantie te gaan :(
ga over 2 weken wel paar dagen surfen in zeeland en in augustus nog paar dagen naar Parijs. ook leuk!
Maurits

Bericht door Maurits »

Hallo,

Ik ga in september een maand (ja dat kan als je niet in de horeca werkt :twisted: ) op een culinaire-culturele reis naar Andalusië. Lekker veel koken, worsten en hammem proberen, tapassen, bodega's bezoeken enz.

Ik heb er zin in.

Groeten
P.S. en wat ga jij zelf, Ralph, deze zomer doen?
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

ik vertek volgende week 3 weken naar italie Gardameer. Plaatje lazise lekker centraal vlak bij mooie gebieden zoals vallipociella en parma of modena.
Cees
Contacteer:

Bericht door Cees »

Mijn voorkeur gaat uit naar ossterse landen als: Indonesie-bali, singapore, thailand etc......Bali ben ik al geweest, maar sinds wij een dochtertje hebben en er aanstonds nog 1 bijkomt ...durf ik niet ver te vliegen ...of laten we zeggen niet meer dan 4 of 5 uur! Kun je zo'n kleintje niet aandoen haha , dus dit jaar voor het eerst naar turkije...wel mooi hotel..ultra all inclusive ( geen idee wat ultra inhoud btw) lekker veel zwembaden voor de kleine en een strand er vrijwel direct aan het hotel! Als je kinderen hebt is dit ideaal! Als je kind plezier heeft dan zul jij dat ook hebben :)

Ik zal nog wel 1 of 2 dagen alleen op pad gaan, maar dan wel op zee voor het big game fishing wat ik in elk land eigenlijk wel doe! Zo gaaf om met je hengel bleufin tonijn, dorada, marlijn etc ... midden op zee met bob marley achtergrond muziekje naar binnen te halen , en daarna met goedkeuring van hotelmanagment de vissen bereiden in hun keuken en opkanen :P
cookie
Contacteer:

Bericht door cookie »

moest ik meer geld hebben :lol: china of japan of thailand,prachtige cultuur enzo e t eten boeit me
maar 2000€/persoon heb ik nu even niet :)

maar het zal griekenland worden dit jaar,ergens in september keet 2 weekjes dicht en batterijtjes opladen 8)
ver weg van de zaak en goed weer,meer heb ik niet nodig
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

Eindelijk dan toch een vakantie geboekt, eigenlijk meer een stedentripje.
Maar., samen met Marielle (ja,..van het forum)..gaan we ff naar Milaan.

Iemand nog leuke tips?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster »

Laat Marielle maar niet te veel shoppen tenzij alleen op haar eigen credit card ;), ga maar lekker eten
Kokforum.nl : de website voor koks
reinert

Bericht door reinert »

ik sla wel een tentje op in me achtertuin :lol:
tja........
Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle »

hahaha,juist op zijn credit card :twisted:

ben nog nooit in italie geweest, dus ben benieuwd wat er allemaal te doen/zien is
Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster »

Hi Marielle ook Parijs zag ik op MSN dat kan nog wat leuk worden :) lekker gezellig. Weet nog wel een paar leuke adressjes voor je
Kokforum.nl : de website voor koks
chef peter

Bericht door chef peter »

30 Juli, 15 dagen naar het Land van de Döner kebab, daarna 2 weekjes rundhaussen.
Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle »

ja klopt, leo en ik gaan van 5 tot 9 aug naar milaan en 10 aug ga ik naar parijs met me mams. leuke adressen zijn altijd welkom!!
chef peter

Bericht door chef peter »

marielle schreef:ja klopt, leo en ik gaan van 5 tot 9 aug naar milaan en 10 aug ga ik naar parijs met me mams. leuke adressen zijn altijd welkom!!
Peck Milan, Via Spadari No 9, lunchroom met een ster, en een mooie winkel, dat is een aanrader.
veel plezier
Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle »

super! ga t onthouden!
Plaats reactie