wie gaan er allemaal met vakantie?
Hallo,
Ik ga in september een maand (ja dat kan als je niet in de horeca werkt
) op een culinaire-culturele reis naar Andalusië. Lekker veel koken, worsten en hammem proberen, tapassen, bodega's bezoeken enz.
Ik heb er zin in.
Groeten
P.S. en wat ga jij zelf, Ralph, deze zomer doen?
Ik ga in september een maand (ja dat kan als je niet in de horeca werkt
Ik heb er zin in.
Groeten
P.S. en wat ga jij zelf, Ralph, deze zomer doen?
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
-
ralph geerts
Mijn voorkeur gaat uit naar ossterse landen als: Indonesie-bali, singapore, thailand etc......Bali ben ik al geweest, maar sinds wij een dochtertje hebben en er aanstonds nog 1 bijkomt ...durf ik niet ver te vliegen ...of laten we zeggen niet meer dan 4 of 5 uur! Kun je zo'n kleintje niet aandoen haha , dus dit jaar voor het eerst naar turkije...wel mooi hotel..ultra all inclusive ( geen idee wat ultra inhoud btw) lekker veel zwembaden voor de kleine en een strand er vrijwel direct aan het hotel! Als je kinderen hebt is dit ideaal! Als je kind plezier heeft dan zul jij dat ook hebben 
Ik zal nog wel 1 of 2 dagen alleen op pad gaan, maar dan wel op zee voor het big game fishing wat ik in elk land eigenlijk wel doe! Zo gaaf om met je hengel bleufin tonijn, dorada, marlijn etc ... midden op zee met bob marley achtergrond muziekje naar binnen te halen , en daarna met goedkeuring van hotelmanagment de vissen bereiden in hun keuken en opkanen
Ik zal nog wel 1 of 2 dagen alleen op pad gaan, maar dan wel op zee voor het big game fishing wat ik in elk land eigenlijk wel doe! Zo gaaf om met je hengel bleufin tonijn, dorada, marlijn etc ... midden op zee met bob marley achtergrond muziekje naar binnen te halen , en daarna met goedkeuring van hotelmanagment de vissen bereiden in hun keuken en opkanen
Eindelijk dan toch een vakantie geboekt, eigenlijk meer een stedentripje.
Maar., samen met Marielle (ja,..van het forum)..gaan we ff naar Milaan.
Iemand nog leuke tips?
Maar., samen met Marielle (ja,..van het forum)..gaan we ff naar Milaan.
Iemand nog leuke tips?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
chef peter
-
chef peter