Nou kom maar op allemaal.
Wat vinden we van Mcdonalds food?
En eten jullie er ook weleens?
Ik persoonlijk vind af en toe (eens per maand) een quarter pounder wel lekker....of ja lekker. Dan heb ik er gewoon zin in.Komt misschien door de alcohol????
Het leven is net een doos bonbons,
je weet nooit wat erin zit....
Ik kom er ook wel eens. Vaak even snel eten voordat ik naar de film ga.
Vaak hoor je dat koks het grootste woord hebben over deze ketens maar dat vind ik een beetje hypokriet. Veel van hen hebben wel eens gewerkt in zo'n type keuken als leerling of vakantiehulp. En buiten dat eet iedereen wel eens wat minder. snackbar, fastfood, etc..
Als je er puur sec als kok naar kijkt is het wel gewoon smakeloos, vet, niet voedzaam.
Heb een keer bij de burgerking gegeten, leek wel of die burger tussen de houtskool had gelegen, vieze rooksmaak dr aan. Kom er dus niet meer terug.
Dat hele supersize me is gewoon 1 grote propaganda. Een maand later heeft iemand precies het zelfde gedaan, maar dan bewust gezonde dingen genomen bij de mac, en die is een paar kilo afgevallen. Nu is er natuurlijk minder keus voor gezonde dingen bij de mac. Die man wilde gewoon zo dik mogelijk worden in die maand.
Pierre wind heeft ooit eens zo'n hele hamburger uit elkaar gehaald en vertelt wat al die loss ingredienten met je mond doen. Eerst de sesamzaadjes die je gehemelte prikkelen en een hongergevoel schijnen op te wekken etc.. Met name veel zout gebruiken, goedkope smaakmaker. En het zet mensen aan meer te drinken.
Ik heb met 2 koks gewerkt die als levensdoel hadden om die saus na te maken in elk vrij uurtje wat er was op de zaak.
Heb die 2 eens een uur ruzie horen maken om die groene kruiden spikkels die er in zaten.
Alsof jij nog nooit een burger van de mc gehad hebt????
Ik wed van wel...
Btw hoezo noem jij jezelf chef de partie in je profiel....?
Je bent toch leerling?
Greetz
Mcdrek gaat niet om de lekker volgens mij, maar af en toe heb je daar weleens zin in volgens mij....
Ik noem mijn leerlingen aan de patisserie voortaan ook demi-chef....
mzzl
ps.....fijne pasen allemaal gehad....?
haha ok maar ik sta in de patisserie maar zal voortaan alle leerlingen (in de hele keuken) demi-chef noemen...jij ook pieter?
Ralph als het jou eerste jaar is daar dan krijg je nooit een vast contract alleen een jaar contract dus....
Ach ja...
Mzzl
Dan is er wat mis met je smaakpapillen want dat is dus totaal andere saus. Alleen de gele kleur en groene spikkels doet me aan mac saus denken. Overigens ook te krijgen bij konmar en AH