Is daar nog steeds animo voor? Het kan wat laagdrempeliger zoals een BBQ bij mij thuis, deze zomer?

Vanzelfsprekend!Jean Van der Stuyft schreef:Zijn de belgen ook welkom en zo ja waar we moeten we dan zijn
Huh..... Wat...!?Maurits schreef:'unnatural blond' cowgirls met grote jetsers erbij.
stuur me ff je email via een pb, dan kan je aangeven wanneer je kan via datumprikker.nl.KNL schreef:lol maurits, had de PM nog niet gezien, moet vandeweek nog ff overleggen met wat vrienden, datum is hier binnekort te lezen?
vreemd, Ik neb meteen gereageerd en geprikt, resultaat staat er ook al opMaurits schreef:Ik heb de top 20 actieve leden gemaild...nog niets gehoord. Het mag ook meer zijn...top 35 ofzo. BTW, iedereen is welkom hoor, alleen de koksforum grootgebruikers worden wat actiever geworven.
Maar dan heb ik wel hulp nodig voor de all-American bbq met Bud Light en ingehuurde 'unnatural blond' cowgirls met grote jetsers erbij.
Maurits schreef:He die worstjes, die worden 'bangers' genoemd in Engeland, omdat ze open moeten knallen...Jullie koks snappen er ook niets van
.