hey mensen,
Ik heb een vraag.
Ik wil voor mijn opleiding nog een jaar naar het buitenland. heeft iemand nog een tip of een site waar je er veel over kan vinden?
Maakt niet uit wat kom maar met wat tips
bvd Steven
Stage in buitenland
- JeroenTrimbos
- Contacteer:
Re: Stage in buitenland
Kun je iets duidelijker zijn over de info die je zoekt?
Ben zelf ook naar het buitenland op stage geweest en ik heb eigenlijk alle info op school gekregen.
Of moet je zelf een stageplaats zoeken?
Ben zelf ook naar het buitenland op stage geweest en ik heb eigenlijk alle info op school gekregen.
Of moet je zelf een stageplaats zoeken?
Practice what you preach
het is de bedoeling dat ik het zelf ga zoeken, school helpt wel maar verwachten wel dat ik het meest zal gaan zoeken qua info.
maar wil graag weten, bv waar jullie zijn geweest, 'k heb voo mezelf al de landen schotland, curacao, suriname ingedachten maarja. dat kan ook veranderen als ze van school daar geen regeling mee hebben
maar wil graag weten, bv waar jullie zijn geweest, 'k heb voo mezelf al de landen schotland, curacao, suriname ingedachten maarja. dat kan ook veranderen als ze van school daar geen regeling mee hebben
-
Amazingtruffle
- Contacteer:
probeer hrc-international eens, staat een link van op de voorpagina van de site..
Voor de rest zou ik wat meer op school informeren, of ze geen samenwerkingsverbanden hebben met bepaalde bedrijven en landen..
Hotelketens aanschrijven is misschien ook een manier.
Voor de rest zou ik wat meer op school informeren, of ze geen samenwerkingsverbanden hebben met bepaalde bedrijven en landen..
Hotelketens aanschrijven is misschien ook een manier.
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)