Heb je en recept dat je graag wilt hebben, of een vraag over een recept,
Vraag dat dan in koksforum recepten topic.
Recepten Topic
Recepten
Recepten
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Re: Recepten
Wij hebben op het werk een rotatieverdamper gekregen om uit te proberen, we zijn al volop aan het testen.
Toch zou ik het top vinden als er iemand is die al wat recepten heeft zodat we een leidraad hebben.
Ik weet dat Brouwerskolkje ,Liberije en Godevaart hier mee werken en er zullen er nog meer zijn. Heeft iemand tips die ons op weg zouden kunnen helpen? Een grote vraag is bijv. hoe houden we kippenfond helder ? Bij ons wordt hij blind na een bepaalde tijd ondanks onze lage temperatuur heeft dit met de druk te maken of rotatiesnelheid???
alvast bedankt glenn
Toch zou ik het top vinden als er iemand is die al wat recepten heeft zodat we een leidraad hebben.
Ik weet dat Brouwerskolkje ,Liberije en Godevaart hier mee werken en er zullen er nog meer zijn. Heeft iemand tips die ons op weg zouden kunnen helpen? Een grote vraag is bijv. hoe houden we kippenfond helder ? Bij ons wordt hij blind na een bepaalde tijd ondanks onze lage temperatuur heeft dit met de druk te maken of rotatiesnelheid???
alvast bedankt glenn
Re: Recepten
Makkelijk en snel heerlijke (voor, hoofd en na)gerechten op tafel. http://www.helpikmoetkoken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;