Jezelf voorstellen, ok hier gaan we dan.
Ik ben Dave, 37 jaar en was tot onlangs executive chef in een luxe design hotel te Brussel.
Zelf ben ik woonachtig in Antwerpen.
Mijn loopbaan ben ik gestart in een 2* restaurant als chef patisserie. Na een aantal jaar begon ik last te krijgen van allergiën van bloem en meel en ben overgestapt naar het keukenwerk (heb beide richting op school gedaan). Om toch enigzins ook met de pattiserie te kunnen omgaan is mijn verdere loopbaan tot nu dus steeds in hotels geweest.
Mijn voorkeur van keuken gaat uit naar creativiteit, maakt niet uit, Frans, Belgisch, Oosters,etc...
Indien jullie nog vragen mochten hebben, stel ze me gerust.
Groeten
dave
Chef-Dave
Chef-Dave
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave
Dave
Re: Chef-Dave
Zoals sommige me reeds vroegen ben ik inderdaad terug. Ik ben er even uit geweest door ziekte, maar alles is nu ok en je zal me voortaan dus terug hier op het forum kunnen aantreffen.
groeten
Dave
groeten
Dave
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave
Dave
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Ok Dave, fijn dat je hersteld bent.
Leuk Dave dat je er (weer) bent! Ikzelf ben een vrij vers lid, maar voel me al helemaal thuis tussen de rotten in het vak! Dank je wel dat je open staat voor vragen, ik zal vast wel bij je langs komen!
Hallo Dave! Daar komt ie hoor (mijn eerste vraag aan jou)
Heb je misschien een goed recept voor de klassieke beef wellington? Ik heb er een gemaakt uit de delicious, maar beviel me niet echt, heel jammer.....de korst van bladerdeeg was veel te slap en ik heb me keurig aan het recept gehouden
dus heel graag jouw kundig advies als je dit wilt geven! Alvast mijn dank!
Heb je misschien een goed recept voor de klassieke beef wellington? Ik heb er een gemaakt uit de delicious, maar beviel me niet echt, heel jammer.....de korst van bladerdeeg was veel te slap en ik heb me keurig aan het recept gehouden