Op mijn oude bedrijf (liep daar ook stage) waar ik in de zomervakantie werkte, was het standaart van 11 tot 21.00 werken, en dat liep vaak uit tot 22.00
ik heb bij van der valk gewerkt en daar was het normaal om in 5 dagen meer als 60 uur te draaien.
waar ik nu werk mag ik in mijn handen klappe. en draai ik mooi mijin uurtjes 8 dus.
Goed koken kun je zien als een hardnekkig virus in je bloed. dus heb het of je hebt het totaal niet.
ik heb tot kort geleden werk gehad waar je ongeveer 13 of 14 uur werkte zonder pauze en eten.. dag in dag uit.
en dan nog k*t sfeer hebben ook(als de chef niet naar de wc is geweest mag niemand) dat soort gekkigheid.
vind het helemaal niet erg om lang te werken,maar op ze minst wel ff eten en toch wel 15 min pauze op een dag. en normaal naar de wc mogen.
Marielle schreef:ik heb tot kort geleden werk gehad waar je ongeveer 13 of 14 uur werkte zonder pauze en eten.. dag in dag uit.
en dan nog k*t sfeer hebben ook(als de chef niet naar de wc is geweest mag niemand) dat soort gekkigheid.
vind het helemaal niet erg om lang te werken,maar op ze minst wel ff eten en toch wel 15 min pauze op een dag. en normaal naar de wc mogen.
Waar was dat, zoiets moet je gewoon kenbaar maken, zodat anderen er niet inlopen.
Dat is gewoon belachelijk.
Dus steek van wal Marielle, gooi het er uit
hahaha, t lullige is nog dat een vriend van me er werkt die zei dat het wel mee viel,maar ja het is ook maar net hoe je ermee om gaat natuurlijk.
noem liever geen naam van het bedrijf hier, maar het feit dat er 6 koks in 3 maanden weg zijn gegaan zegt genoeg denk ik.