chef's table
chef's table
wat vinden jullie van een chef's table in de keuken?
-
chef peter
ik mis de optie liever niet.
ik zeg niet dat ik niet in zo'n keuken wil werken want ik heb het al 2 x gedaan maar liever niet het vreet tijd van alle koks (moeten opeens gaan bedienen extra uitleg en mensen staan ook op en gaan vragen aan je stellen (ook terwijl er geanonceerd wordt of als je echt ff door moet werken)
Maar je moet natuurlijk aardig en correct blijven.
vandaar liever niet
ik zeg niet dat ik niet in zo'n keuken wil werken want ik heb het al 2 x gedaan maar liever niet het vreet tijd van alle koks (moeten opeens gaan bedienen extra uitleg en mensen staan ook op en gaan vragen aan je stellen (ook terwijl er geanonceerd wordt of als je echt ff door moet werken)
Maar je moet natuurlijk aardig en correct blijven.
vandaar liever niet
-
paulbrussel
Heb het één keer meegemaakt in La Rive: was zeer de moeite waard! Je ziet ook hoe hard er gewerkt wordt. Ik merkte overigens niets van extra druk op het keukenpersoneel, noch dat ze dingen moetsen uitleggen. De tafel staat immers niet midden in de keuken daar.
Verder eet ik hier in Brussel geregeld bij het (goede) Le Fourneau waar het concept van een open keuken waar omheen een eetbar staat, is overgenomen. Is prettig om mee te maken.
Verder eet ik hier in Brussel geregeld bij het (goede) Le Fourneau waar het concept van een open keuken waar omheen een eetbar staat, is overgenomen. Is prettig om mee te maken.