Da Vinci

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Koeno

Da Vinci

Bericht door Koeno »

Donderdag de 28ste van Juni heerlijk gegeten bij Da Vinci te maasbracht.
Het is echt een geweldig restaurant, ziet er prachtig uit.

Ik had een kookboek meegebracht waar Margo in stond met een 4gangen menutje en heb aan iemand van de bediening gevraagd of ze later die avond tijd had om er een mooie handtekening op te zetten. Tussen het hoofdgerecht en Nagerecht in werden mijn 2 klasgenoten en ik meegenomen naar de keuken, hier kregen we een uitgebreide rondleiding en hebben we effe gekletst met de chefin :P ze straalde helemaal :D

We hebben het echt helemaal naar onze zin gehad. Met culinaire hoogstandjes zoals een als ik me niet vergis Pareltje van appel die bij de gemarineerde zalm zat, die zag er echt prachtig uit en was ook heel lekker. Voor de rest mooie en heerlijke gerechten. En de wijn/spijs was ook helemaal top. Complimenten aan het hele team. Die avond zal ik neit snel vergeten.

We kregen zelfs nog allemaal een kaart (wat we gegeten hadden) met handtekening en een boekje van de Alliance Gastronomique mee :D echt helemaal top!

Groeten Koen
Veni, vedi, ik werd chef
Plaats reactie