NIeuw El Bulli product in texturas lijn
NIeuw El Bulli product in texturas lijn
Hebben jullie al gehoord van het product Salto. Schijnt een nieuw product te zijn in de El Bulli lijn. Schijn je hele mooie kristalstructuren mee te kunnen maken.
Lijkt me wel heftig!
Groet
Tom
Lijkt me wel heftig!
Groet
Tom
Een dag niet gekookt is een dag niet geleefd.
Tom
Tom
-
ralph geerts
Overigens stond in dat bericht ook iets van het product Lumino. Schijnt in de mond een bijzonder lichtgevend effect te geven.
Lijkt me een product wat we nodig hebben in the "The Art of Creative Cooking" serie.
Helaas, ook dat bericht staat er sinds gisteren niet meer op.

Lijkt me een product wat we nodig hebben in the "The Art of Creative Cooking" serie.
Een dag niet gekookt is een dag niet geleefd.
Tom
Tom
- limo factory
- Contacteer:
Ik kreeg vorige week een mailtje van La Buena Terra dat er een nieuwe cursus komt over textura's. Waarschijnlijk over de nieuwe, maar dat stond er niet bij.
Prijs is €50.- . De oude en de nieuwe cursus is € 85.-
Is wel in Brussel maar de moeite waard.
Het verschil in grammen in de verschillende recepten wordt dan ook wat duidelijker.
Prijs is €50.- . De oude en de nieuwe cursus is € 85.-
Is wel in Brussel maar de moeite waard.
Het verschil in grammen in de verschillende recepten wordt dan ook wat duidelijker.
-
ralph geerts
wintergroen olie... blz 684 mcgeeTompie schreef:Overigens stond in dat bericht ook iets van het product Lumino. Schijnt in de mond een bijzonder lichtgevend effect te geven.