Koetshuis - Bennekom
Koetshuis - Bennekom
We waren in het koetshuis, en als eerste kregen we 2 amuse's rode biet met paling en aardappelschuim, daarna Rauwe oester met komkommer en haring kuit! ( deze twee waren mooie compinaties die ik vaker ben tegen gekomen ) Entree was Coquille met Kreeft, saus van Pittige Safraan en kreeften jus! hier waren wij samen zeer over te spreken, als volgt kregen we drie bereidingen van Ganzelever Gemarineerd,Gebakken,Krullen. Toen kwam de combi gegrilde kalfshaas, Gebakken zwezerik en Kingkrab. Dit gerecht vonden we beide erg matig en totaal niet op elkaar afgestemd. Als hoofdgerecht Gebakken wilde eend met Draaitjes vlees. als dessert was Passie, met mangesorbet Lollie van Lichie en mijn partner nam kaas ( we vroegen nog is de kaas wagen nog opgebouwd?! anders blijft het gewoon een dessert )! toen zei ze ja hoor! eenmaal de kazen uitgekozen dessert werd ingezet bleek de kazen allemaal uit de koelkast komen en totaal niet op temperatuur ECHT een dikke min punt! voor de rest goed gegeten daarom vind ik het een 6,5 waard !
Je Krijgt wat je verdient!