Het zijn 4 avond lessen in april, programma ziet er goed uit.
Die foto's in de El Bulli kookboeken zien er zo fantastisch uit! Ik hoop daar wat basis technieken te kunnen leren en dan fijn zelf experimenteren.
Volgens de beschrijving is het voor professionele koks en gevorderde hobbykoks, dus ik hoop maar dat ik het laatste nivo heb!
Ik dacht al dat jij de Wiljan van de cursus was. Leuk!
Kreeg vandaag weer een telefoontje en daar werd gezegt dat deze workshop ook vrij uitgebreid was. Verder kreeg ik te horen dat er een kans was dat we tijdens de workshop meer te horen krijgen over een eventuele meerdaagse cursus/workshop.
Nee niks over gehoord... Maar eerlijk gezegd vond ik deze vrij compleet. De basis word behandeld en dat was voor mij voldoende. Het blijft voor de rest toch vooral experimenteren en gebruik maken van eigen fantasie en creativiteit.
We hebben best wel veel verschillende dingen gemaat:
sojaschuim, pompoen dooier met alginaat en calcic, yoghurt noedels, spaghetti van tomaat, olijfolie espuma, volmaakt gekookte eitje gemaakt, met de Roner reerugfilet gegaard en nog een dessert uit de kidde.
ik vond het erg leuk en leerzaam. ik ga het volgende week voor vrienden maken.
DrDJ
Geen idee of Brabant zoiets heeft. Ik heb hem gevolgd bij de Delicious kookschool in Amsterdam, maar ik weet niet Of Wiljan de cursus nog geeft. Hij is wel een hele goede instructeur!