Het geheim achter de perfecte bonbon

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster »

http://zoomin.tv/videoplayer/index.cfm? ... player=yes#
Kokforum.nl : de website voor koks
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik heb geen geheim gezien ?
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

nee..ik ook niet

Feit is wel, dat ik Creme de la Creme de beste patisserie zaak van nederland vind.
Als je geen tijd hebt om leuke super desserts te maken, zou ik ze hier gaan kopen..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Pieter

Bericht door Pieter »

Daar wil ik dan wel een kantteking bij plaatsen. Ik heb in een hotel gewerkt waar we veel gebruik maakten van hun producten voor grote partijen. Ik moet zeggen het gebruiksgemak is super, de combinaties van desserts zijn leuk. De garnituren zijn mooi. Alles netjes verpakt dus snel in elkaar te zetten. Maar de smaak vond ik nou niet echt super. Het is wel lekker maar als je dan ziet door welke top pattisiers dat dan wordt gemaakt, dan heb ik een stuk hogere verwachting. Moet er wel bijzeggen dat ik niet alles geproeft heb, gok 70 % van hun assortiment.
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

okay, dat valt me dan tegen.
Ik zie vooral een voordeel in hun Tailor Made producten.
Jou recepten, jou ideeen gecombineerd met hun ervaring..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Pieter

Bericht door Pieter »

Klopt, zo komt het citroentaartje uit hun selectie deels uit de koker van mijn oude chef. Zijn een aantal test versies gemaakt op papier en in het echt, wel leuk dat je daar dan zo betrokken bij bent. Inmiddels is dat taartje geloof ik vast in het assortiment opgenomen, en het best lopend. Maar dan nog, het smaakt goed. Maar zo super is het nou ook weer niet.
Plaats reactie