Oud Sluis

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
ralph geerts

Oud Sluis

Bericht door ralph geerts »

eindelijk wezen eten

het was..... onbeschrijfbaar goed... meer dan 100% genoten

MENU PÈRE ET FILS

CITRUSRICOTTA MET DRIE STRUCTUREN VAN COQUILLES, BONBON VAN APPEL EN GANZENLEVER, FRISSE SLABLAADJES EN VINAIGRETTE VAN BEURRE NOISETTE EN HERFSTTRUFFEL.

TWEE BEREIDINGEN VAN OESTER:
-GEMARINEERDE OESTER MET VINAIGRETTE VAN SHISO, ZOETZUUR VAN VENKEL EN IJSGEKOELD OESTERSCHUIM.
-OESTER ‘GOLD LABEL' MET OESTERJUS EN CHLOROFYL, CRÈME VAN AARDPEER.

DORADE ROYALE MET BOEKWEITNOEDELS, TWEE BEREIDINGEN VAN KRAB, KRABJUS EN KAFFIR-OLIE.

REEBOK MET ALPACO 66% EN KOFFIE, MOUSSELINE VAN PETERSELIEWORTEL EN RODE BIET IN DE HOOFDROL.

(ASSORTIMENT VAN ONZE KAZEN 18,-)

DRIE KLEINE DESSERTS.
Willem-chef

Bericht door Willem-chef »

gaaf!

moest je lang van te voren reserveren?
paulbrussel

-

Bericht door paulbrussel »

Voor het weekeinde zit het volgens mij wel vaak vol. Overigens is het wel één van de weinige restaurants die ook op zondagmiddag en -avond open is, maar dat zal voornamelijk voor de Belgen zijn.
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad om (voor lunch) te reserveren overigens.
(Volgens mij is sowieso meer dan 90% van het publiek daar Belg, althans: als ik er ben.)
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

ja had al twee maanden gereserveerd.. idd vele belgen maar dat komt door de lokatie denk ik. leuk dat ze open zijn op zondag maar zelfs zaterdag kan je er lunchen
Plaats reactie