Lijst met eetlustbedervers gepubliceerd

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
Pascal

Lijst met eetlustbedervers gepubliceerd

Bericht door Pascal »

Bange bediendes is dé eetlustbedervende factor in restaurants. Gevolgd door hippe bediendes en hippe stoelen. Dat blijkt uit de top-10 van eetlustbedervende tafeltaferelen van het blad Quote.

Puistige, provinciale pubers die stage lopen en struikelen over de kaart, hun woorden en uw voeten. Zo bestempelt Quote de koploper –bange bediendes- in de ranglijst met eetlustbedervende factoren. Over nummer twee, hippe bediendes, schrijft het blad: ‘De brigade van mislukte modellen en actrices mag wel een beetje opschieten’.

Quote stelde een top-10 op van de in hun ogen meest eetlustbedervende tafeltaferelen. De lijst is gepubliceerd in de Top 100 Beste Restaurants, de eetadresbijlage bij de meest recente uitgave. In de opvallende ranglijst worden verder ongevraagde uitleg en het ongevraagd bijschenken tot vervelend gepromoveerd. Hekkensluiter is de top-10 is de rekening. ‘Valt zelden mee, sinds de euro’, aldus het blad van hoofdredacteur Jort Kelder.
I'd like mornings better if they started later
Pieter

Bericht door Pieter »

Over de bediening kan ik het eens zijn, maar de rest. Tsja, daar neem ik quote niet echt serieus. Ongevraagde uitleg ? Ik wil bij alles weten wat er geserveerd word, en welke wijn. Ik krijg pas een afknapper als er borden worden ingezet en weer wordt weggelopen. Uitleg vind ik een pluspunt.
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

kwa buissness eten zal dat minder leuk zijn..dan prive.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Pieter

Bericht door Pieter »

Van die bussines mensen heb ik zowiezo genoeg. Het gaat niet om het eten, alleen om gezien te worden en indruk te maken op je zakenrelatie. Mensen die echt eens lekker willen lunchen krijgen vaak genoeg te horen sorry we zitten vol. En als je dan langs loopt zie je alleen maar 3 delige pakken zitten. Maar goed het zij zo.
Plaats reactie