Beste moderators,
de nieuwe kokswereld ziet er weer goed uit. Complimenten.
Toch heb ik een vraag. Jullie hebben een seizoenskalender gemaakt, met hierin het wild.
jullie melden dat ree in de december bv goed verkrijgbaar is. Hier heb ik de twijfels over.De Nederlandse jacht is dan dicht, en vanuit het buitenland is het slecht verkrijgbaar.
zie de kalender :
http://www.wbesusterengraetheide.com/Ja ... lender.htm
tevens is de jacht op klein wild pas 15 oct open.dus verkrijgbaarheid is pas in november goed.
De aardbeien koude grond is pas begin juni,dus misschien als extra vermelding ?
Graag jullie reactie.
Hans Snijders
Seizoenskalender Kokswereld.
-
Good Food
- Contacteer:
Seizoenskalender Kokswereld.
Bonjour messieurs et mes dames !
Op wildplaza.com kan je een mooie wildkalender vinden.
Klopt, volgens hun lijst wat hans zegt.
Klopt, volgens hun lijst wat hans zegt.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Onderaan de productkalender van kokswereld.nl, mijn internetpagina, staat volgende tekst:
Help deze productkalender nog completer te maken!
Deze productkalender is met zorg uit verschillende bronnen samengesteld. Ondanks deze zorg is het mogelijk dat er producten ontbreken of onjuist op vermeld staan. Als er iets niet klopt wil ik dat heel graag weten, zodat we het aan kunnen passen.
Wat betreft de verkrijgbaarheid van wild is op de pagina van wildplaza.nl gedeeltelijk andere informatie te vinden dan ik oorspronkelijk verzameld heb, ik heb de productkalender dan ook aangepast.
Mochten er nog meer producten zijn die niet correct vermeld staan dan hoor ik dat graag op e-mail adres info@nielsvdberg.nl
Met vriendelijke groet,
Niels
Help deze productkalender nog completer te maken!
Deze productkalender is met zorg uit verschillende bronnen samengesteld. Ondanks deze zorg is het mogelijk dat er producten ontbreken of onjuist op vermeld staan. Als er iets niet klopt wil ik dat heel graag weten, zodat we het aan kunnen passen.
Wat betreft de verkrijgbaarheid van wild is op de pagina van wildplaza.nl gedeeltelijk andere informatie te vinden dan ik oorspronkelijk verzameld heb, ik heb de productkalender dan ook aangepast.
Mochten er nog meer producten zijn die niet correct vermeld staan dan hoor ik dat graag op e-mail adres info@nielsvdberg.nl
Met vriendelijke groet,
Niels