De nieuwe patisserie en desserts
De nieuwe patisserie en desserts
De nieuwe P&D is weer binnen. Wat een genot weer om door te lezen...
Die kaviaar van basilicumzaadjes lijkt me wel lachen. Binnenkort maar ff bij de intratuin langsgaan.
Jammer dat ze ng geen stikstofvaatjes verkopen bij de Kruidvat
Die kaviaar van basilicumzaadjes lijkt me wel lachen. Binnenkort maar ff bij de intratuin langsgaan.
Jammer dat ze ng geen stikstofvaatjes verkopen bij de Kruidvat
Een dag niet gekookt is een dag niet geleefd.
Tom
Tom
-
Willem-chef
Via http://www.saisonnier.net/index.php/sai ... sserts/pd/sknaapen schreef:waar kan je lid worden van dit blad
Via internetboetiek volgens mij.
Anders gewoon ff een mailtje sturen.
Tom
Tom
-
Peter Heuts
Heb bij de Praxis gehaald (EUR2.00) en het zit nu al 1 uur in water. Begint er uit te zien als in de P&D. Zo op het oog vind ik het niet smakelijk, echter na 1 uur smaakt het best grappig. Je proeft een hele lichte basilicum. Het zaadje zorgt voor de crunch en het water omheen een soort van zalvend geheel. Niet het splash gevoel van algin-calcic overigens.Cees schreef:Ja hier ook binnen:)
Was laats bij een demo en daar vertelden ze dat je die basilicumzaad bij de toko moest halen, maar intra tuin zal ze ook vast wel hebben
Ik veronderstel dat het goed hecht met water-achtige vloeistoffen, al zal je er niet te veel smaak aan toevoegen omdat de basilicum-smaak echt heel subtiel is.
Waarschijnlijk lekker icm met iets anders qua textuur, maar wel licht van smaak. Icm vis, gelatine iets, op een krokant lepeltje, in salade...
Waarschijnlijk moet je bij de toko halen, want dan heb je meer zaadjes.
Ik laat het er nog ff inliggen en plaatst tzt een foto.
Tom
Tom