Sirlionsteak van Kangoeroe
Sirlionsteak van Kangoeroe
Is iemand hiermee bekend, ik heb wat gekregen van een relatie.
Wordt de 1ste keer dat ik dit gaat bereidden, tips zijn welkom of wat achtergrond informatie.
Gr
Wordt de 1ste keer dat ik dit gaat bereidden, tips zijn welkom of wat achtergrond informatie.
Gr
-
pablo_rens
-
chef peter
Sirloin steak word van dunne lende gesneden, ik hoor de benaming wel vaker, volgens mij is het gewoon borstvlees, ik ben er niet zeker van.
Ik vind het zelf een beetje muffig vlees, de kleur vind ik ook niet echt fris, beetje bruinig.
Gewoon bakken denk ik dan, lekkere jus d'r bij, ...doe eens gek.
Smakelijk
Ik vind het zelf een beetje muffig vlees, de kleur vind ik ook niet echt fris, beetje bruinig.
Gewoon bakken denk ik dan, lekkere jus d'r bij, ...doe eens gek.
Smakelijk
Laatst gewijzigd door chef peter op 26 jun 2007, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
chef peter
Ik vind dat je een product moet combineren met de groenten of ingredienten uit het leefgebied of climaat waar het beestje vandaan komt, deze keus vind ik minder, zal misschien best smaken, maar ik sta er niet achter.pablo_rens schreef:hoi wij maakte hem altijd als een wildgerecht met een wilde veenbessen saus, een echte topper
Laatst gewijzigd door chef peter op 26 jun 2007, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
kangaroo carpacio met macadamianoten vinaigret
rose gebraden kangaroo met een mouseline van zoete aardappel en olijven puree
het klimaat in australie is net zo moeilijk te omschrijven als het klimaat in europa we praten over een heel continent waar je ook ski gebieden hebt met eeuwige sneeuw die nog niet eens zover afliggen van de wat lager gelegen wijngaarden die nog niet eens zover afliggen van de kust waar de annanas en macadamia nootjes groeien
gebruik het als lam of hert de australische keuken is de meest multi culturele keuken die je je maar kan voorstellen dus daar zitten geen grenzen aan.
rose gebraden kangaroo met een mouseline van zoete aardappel en olijven puree
het klimaat in australie is net zo moeilijk te omschrijven als het klimaat in europa we praten over een heel continent waar je ook ski gebieden hebt met eeuwige sneeuw die nog niet eens zover afliggen van de wat lager gelegen wijngaarden die nog niet eens zover afliggen van de kust waar de annanas en macadamia nootjes groeien
gebruik het als lam of hert de australische keuken is de meest multi culturele keuken die je je maar kan voorstellen dus daar zitten geen grenzen aan.
Misschien heb je hier iets aan en vergeet nooit dat je erg moet uitkijken met garen, het wordt echt extreem snel droog als je boven medium rare uit komt....
http://fooddownunder.com/cgi-bin/search.cgi?q=kangaroo
http://fooddownunder.com/cgi-bin/search.cgi?q=kangaroo
-
chef peter