international jobs

Hier kunt u uw advertentie plaatsen. Bekijk eerst het voorbeeld en de regels.
Plaats reactie
coci

international jobs

Bericht door coci »

als iemand weet van jobs in het buitenland laat het weten voorkeur barcelona maar andere landen mag ook
marcin
Contacteer:

Bericht door marcin »

niet moeilijk

gewoon de relais en chateaux gids of michelin opzoeken, en schrijven,

bijna ieder restaurant zoekt mensen, er is altijd gebrek aan goede mensen

engeland, frankrijk, belgie, australie, no problem, in spanje verwachten ze wel dat je de taal spreekt
iedereen ziet wanneer ik dronken ben, maar niemand ziet wanneer ik dorst heb!
joost
Contacteer:

ecr

Bericht door joost »

Ongefundeerd restaurants opbellen lijkt mij niet zo'n goed idee. Niet elk restaurant staat, als ze al op zoek zijn naar personeel, te wachten op buitenlanders.
Gebruik maken van internationale wervings en selectie bureaus is een betere optie. Via hun zoeken geeft je de zekerheid dat bedrijven hun personeelsbeleid serieus nemen, en bereid zijn te investeren in personeel.
En je eigen CV en opleiding wordt beter op waarde geschat.
Kijk eens op de websites van ECR cooksrecruitment en Caterer International. Verder kun je ook naar internationale vacatures zoeken via de website van het CWI.
Verder kun je gewoon ff via google zoeken. land/plaats +jobs.
Succes,
Joost
Wiljan
Contacteer:

Bericht door Wiljan »

Ik zou ze lekker zelf aanschrijven.
Al die rot bedrijfjes die er tussen zitten moeten ook betaald worden.
Gewoon 20 brieven de deur uit posten.
Wat je ook kan doen is de site opzoekken en daar staat vaak wel een link met vactures.
Maar doe geen zaken met die wervings en selectie bureaus !!!!!!!.

WIljan
Je bent een rund als je met Carpaccio stunt
marcin
Contacteer:

Bericht door marcin »

inderdaad je hebt geen "kruiwagen " nodig om ergens binnen te komen

steek je geld liever in bier of nieuwe kookboeken, gewoon schrijven of mailen

succes!
iedereen ziet wanneer ik dronken ben, maar niemand ziet wanneer ik dorst heb!
LWK

Bericht door LWK »

het voordeel van iemand anders de job laten regelen is wel dat ze dan ook alle papieren regelen toch?
In europa lijkt me dat zelf geen probleem, maar daarbuiten is het wel handig om even iets van hulp te krijgen.
Wiljan
Contacteer:

Bericht door Wiljan »

Buiten europa moet ook jij de papieren regelen an je noeiwe werkgever zal je daar zeker bij helpen.
Je bent een rund als je met Carpaccio stunt
sjaak

Bericht door sjaak »

als je naar barcelona wil even bellen naar de spaanse ambasade even kijken wat mogelijk is en dan gewoon solliciteren.
en zoals bovengenoemd is het wel handig dat je de vaktermen in het spaans kan.
of maar dat vergt natuurlijk wat meer werk zoek een bedrijf waar een nederlands of welke andere taal je machtig bent sprekende chefkok werkt en die taal ook voert in zijn keuken.
voor andere landen geld het zelfde voor nederlanders die in azie willen werken raadt ik maleisie en singapore aan aangezien iedereeen daar engels spreekt als 2e taal
richard

Bericht door richard »

Als je voor de zomer 2007 nog steeds interesse hebt moet je mij je cv maar mailen.(zwitserland)
5* Hotel Relais chateaux, 15 pkt Gault Millau

r.vanoostenbrugge@gmx.ch
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

hoe zit het tegenwoordig met de slaap plaatsen?
is dat goed geregeld?

En kan je met engels uit de voeten?
of is duits/frans ook echt aan te bevelen.

Ik had redelijk snel duits geleerd, maar ik had het vroeger ook op de mavo gehad.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
richard

Bericht door richard »

Als je engels kan heb je voor 75 % geen probleem. Slaapplaats en eten word allemaal verzorgd. De brigade is echt multi-culti: duits, italiaans , japans,portugees, nederlands, zwitsers, frans, grieken, maar wel gezellig.
Valerius
Contacteer:

Bericht door Valerius »

Op www.jobkitchen.be wordt gezocht naar koks die het seizoen in Le Chevre D'Or aan de Franse azuurkust. Restaurant heeft twee michelinsterren. Contactpersoon is één van zijn koks die momenteel in België verblijft. Via de site kan hij worden gebeld.
Succes.
petermiranda

uitdaging voor bistro kok in spanje

Bericht door petermiranda »

Misschien is dit een leuke uitdaging voor je:

Lokatie : Bistro/tapas in Gran Alacant (10 minuten onder Alicante, 800 meter van het strand)
Wij hebben op zeer korte termijn plaats voor een kok die het bistromenu op zijn duimpje kent of dit snel leert. Ervaring met een steamer is een pré. Hard werken is je niet vreemd. In principe zoeken we iemand die voor langere tijd wil blijven. Niet alleen een seizoen. Graag horen we van je hoe lang en hoe snel je beschikbaar bent.

Wij bieden een goed spaans salaris, eventueel onderkomen in ons gastenverblijf, gebruik maken van een auto en de kans om samen met ons een geweldige bistro te runnen met uitstekende toekomst mogelijkheden.

Maar bovenal moet je het net als wij geweldig vinden om te werken en wonen in de Spaanse zon. Heb je de nodige ervaring en 200% inzet, dan zijn wij op zoek naar jou! mail naar info@tresbesos.es

Met vriendelijke groeten,

Peter
Plaats reactie