zit al vanaf t begin op t forum maar mooie tijd om me nu ook eens te gaan voorstellen.
willem ,22 jaar woon in amsterdam en werk bij t mooie ciel bleu.
zit op dit moment in de gezelklas(laatste jaar sterklas)
voor de rest heb ik gewerkt bij:
landgoed de klinze giekerk
rechthuis rinsumageest(gesloten intussen)
eindeloos leeuwarden
lauswolt beetsterzwaag
kersentuin amsterdam
ciel bleu okurahotel
willem
-
ralph geerts
willem schreef:jij bent net begonnen op de sterklas in sept of february?lopen nou een paar lichtingen door elkaar als gevolg van reorganisatie.vorige week eerste keer school weer gehad dus heb nog niet kunnen kennismaken met je klas
idd mogelijk dat wij samen gaan koken
is maandag begonnen.. ik geloof dat wij nu de workshops met jullie meelopen. Wij moeten over twee weken naar nederweert. jullie ?
willem zit in het derde jaar, dus daar zal je niet mee op workshop gaan.
Je kan hem wel treffen in mei juni 2007 voor zijn gezel examen.
Je kan hem wel treffen in mei juni 2007 voor zijn gezel examen.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
