willem

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
willem
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 aug 2004, 10:15
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

willem

Bericht door willem »

zit al vanaf t begin op t forum maar mooie tijd om me nu ook eens te gaan voorstellen.

willem ,22 jaar woon in amsterdam en werk bij t mooie ciel bleu.
zit op dit moment in de gezelklas(laatste jaar sterklas)

voor de rest heb ik gewerkt bij:

landgoed de klinze giekerk
rechthuis rinsumageest(gesloten intussen)
eindeloos leeuwarden
lauswolt beetsterzwaag
kersentuin amsterdam
ciel bleu okurahotel
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

ow leuk dan moet ik mischien voor je werken op je eindproef :D
willem
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 aug 2004, 10:15
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door willem »

jij bent net begonnen op de sterklas in sept of february?lopen nou een paar lichtingen door elkaar als gevolg van reorganisatie.vorige week eerste keer school weer gehad dus heb nog niet kunnen kennismaken met je klas

idd mogelijk dat wij samen gaan koken :)
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

willem schreef:jij bent net begonnen op de sterklas in sept of february?lopen nou een paar lichtingen door elkaar als gevolg van reorganisatie.vorige week eerste keer school weer gehad dus heb nog niet kunnen kennismaken met je klas

idd mogelijk dat wij samen gaan koken :)

is maandag begonnen.. ik geloof dat wij nu de workshops met jullie meelopen. Wij moeten over twee weken naar nederweert. jullie ?
Leo
Forum Chef
Berichten: 4314
Lid geworden op: 20 aug 2004, 11:42
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Leo »

willem zit in het derde jaar, dus daar zal je niet mee op workshop gaan.
Je kan hem wel treffen in mei juni 2007 voor zijn gezel examen.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

oja klopt :P
Plaats reactie