Personeelsfeest.
Personeelsfeest.
Wat is voor jullie het ultime personeels feest?
Active dingen doen? Lekker eten en drinken (lees zuipen) of 'n mix..of heel iets anders....
Active dingen doen? Lekker eten en drinken (lees zuipen) of 'n mix..of heel iets anders....
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
denk dat je bij het organiseren van zo'n feest echt moet kijken waar iedereen van geniet.
wij zijn laatst met zijn allen naar het chocolade festival in brugge geweest gezellig in de bus beetje geiten daarna soort van vakgerelateerd maar niet te moeilijk wat chococolade kunstjes bekeken biertje op de groote markt, chocomuseum voor het verantwoorde aspect, onderweg naar huis gezellig met z'n allen gesmikkeld kosten 40€ p.p. (uit de fooien pot)
leuke dag
wij zijn laatst met zijn allen naar het chocolade festival in brugge geweest gezellig in de bus beetje geiten daarna soort van vakgerelateerd maar niet te moeilijk wat chococolade kunstjes bekeken biertje op de groote markt, chocomuseum voor het verantwoorde aspect, onderweg naar huis gezellig met z'n allen gesmikkeld kosten 40€ p.p. (uit de fooien pot)
leuke dag
-
ralph geerts
Ligt echt aan de zaak. De brasserie om de hoek zal liever gaan zuipen en bowlen, terwijl de koks van de sterrenzaak een stukje verder misschien liever wat op niveau gaan doen, en het niet te laat maken omdat er weer gewerkt moet worden. Of misschien ook weer helemaal andersom, wie weet 
Wat ralph zegt klopt ook wel. Wij waren wezen disco bowlen met het hele team, en dan blijven de chef zeggen, Bon chef etc.. Op zich niet erg maar zelf vond ie dat helemaal niet leuk, vervelend zelfs
Jongens noem me alsjeblieft na het werk gewoon bij me voornaam. En dan om te pesten in koor Bon Chef zingen 
Maar on topic, drankje, uit eten, drankje vind ik wel leuk. Hoeft niet laat te worden, hoeft niet stom dronken, en hoeft ook niet super chick eten te zijn.
Wat ralph zegt klopt ook wel. Wij waren wezen disco bowlen met het hele team, en dan blijven de chef zeggen, Bon chef etc.. Op zich niet erg maar zelf vond ie dat helemaal niet leuk, vervelend zelfs
Maar on topic, drankje, uit eten, drankje vind ik wel leuk. Hoeft niet laat te worden, hoeft niet stom dronken, en hoeft ook niet super chick eten te zijn.
-
jiri benda
horeca beurs
wij zij het laatste personeelsfeest naar de horeca fine food beurs geweest in maastricht, dit is voor iedereen leuk want bij ons werken alleen maar gemotiveerde lui. Daarna zijn we lekker wezen eten in le Ville in Maastricht en daarna nog even de kroeg in.
Topfeestje!
Topfeestje!
lekker koken
klinkt gezellig idd
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
pablo_rens