Personeelsfeest.

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Personeelsfeest.

Bericht door Leo »

Wat is voor jullie het ultime personeels feest?

Active dingen doen? Lekker eten en drinken (lees zuipen) of 'n mix..of heel iets anders....
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
sjaak

Bericht door sjaak »

denk dat je bij het organiseren van zo'n feest echt moet kijken waar iedereen van geniet.

wij zijn laatst met zijn allen naar het chocolade festival in brugge geweest gezellig in de bus beetje geiten daarna soort van vakgerelateerd maar niet te moeilijk wat chococolade kunstjes bekeken biertje op de groote markt, chocomuseum voor het verantwoorde aspect, onderweg naar huis gezellig met z'n allen gesmikkeld kosten 40€ p.p. (uit de fooien pot)

leuke dag
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

een dagje weg is idd enorm leuk.. vind alleen wel dat het soms lastig is als de baas zelf mee is. Dan zijn er een hoop die zich anders gedragen dan ze normaal zouden doen als ze vrij zijn.
Jumper

Bericht door Jumper »

Ik hou absoluut niet van zuip-partijen.

Het is al heel lang geleden dat ik een personeels feestje heb meegemaakt. Maar gewoon iets leuks gaan doen, en afsluiten met een goed diner lijkt mij geweldig.
Groeten Frans
Pieter

Bericht door Pieter »

Ligt echt aan de zaak. De brasserie om de hoek zal liever gaan zuipen en bowlen, terwijl de koks van de sterrenzaak een stukje verder misschien liever wat op niveau gaan doen, en het niet te laat maken omdat er weer gewerkt moet worden. Of misschien ook weer helemaal andersom, wie weet :)

Wat ralph zegt klopt ook wel. Wij waren wezen disco bowlen met het hele team, en dan blijven de chef zeggen, Bon chef etc.. Op zich niet erg maar zelf vond ie dat helemaal niet leuk, vervelend zelfs :) Jongens noem me alsjeblieft na het werk gewoon bij me voornaam. En dan om te pesten in koor Bon Chef zingen :)

Maar on topic, drankje, uit eten, drankje vind ik wel leuk. Hoeft niet laat te worden, hoeft niet stom dronken, en hoeft ook niet super chick eten te zijn.
jiri benda

horeca beurs

Bericht door jiri benda »

wij zij het laatste personeelsfeest naar de horeca fine food beurs geweest in maastricht, dit is voor iedereen leuk want bij ons werken alleen maar gemotiveerde lui. Daarna zijn we lekker wezen eten in le Ville in Maastricht en daarna nog even de kroeg in.
Topfeestje!
lekker koken
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

klinkt gezellig idd
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Wiljan
Contacteer:

Bericht door Wiljan »

Disco bowlen bij knijn :D
Je bent een rund als je met Carpaccio stunt
pablo_rens

Bericht door pablo_rens »

wij hadden een tiroler feest en een feest waar je verschillende spellen moest doen ala robin hood, en veel drinken.. en veel drinken, niet echt mijn feestje, dit vanwege het feit dat de zaken ook allemaal zijn opgedeeld 3 zaken en dan is er toch een vorm van concurentie en afwending, maar wel leuk
Plaats reactie