zwarte kokskleding
-
ralph geerts
Zwarte buizen heb ik altijd iets gevonden voor show koks, en open keukens. Vind een complete brigade in zwarte kleding wel netjes staan, maar toch ziet het er onwennig uit, mogelijk omdat ik zelf alleen wit draag. Ligt ook heel erg aan het model.
Begin april krijgen we op de zaak speciale buizen die de kleermaker heeft ontworpen, geloof iets met blauw afgezet met goud, zag er wel chiq uit. Maar blijf het liefst lekker in het wit lopen met mijn zwarte broek en witte sloof, of blauw halterschort met krijtstreepjes
Begin april krijgen we op de zaak speciale buizen die de kleermaker heeft ontworpen, geloof iets met blauw afgezet met goud, zag er wel chiq uit. Maar blijf het liefst lekker in het wit lopen met mijn zwarte broek en witte sloof, of blauw halterschort met krijtstreepjes
ik vind ook nee...
maar. goed.
hangt er wel van af..
Bij Robouchon in parijs hadden ze zwarte buizen met rood.
Mooi zaak, met de juiste bijpassende kleuren..dan gaat het goed..
maar..'n normaal uitziende keuken.
nee.
doe mij maar niet.
maar. goed.
hangt er wel van af..
Bij Robouchon in parijs hadden ze zwarte buizen met rood.
Mooi zaak, met de juiste bijpassende kleuren..dan gaat het goed..
maar..'n normaal uitziende keuken.
nee.
doe mij maar niet.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
hulpkokkie
nee..ik ook niet.
tenzij het bij de uitstraling van de zaak past.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
zwarte buis

Zwart zou ik nooit toestaan in de de keuken. Mits het de uitstraling van de zaak ondersteund.
En dat wit / zwart geblokte is ook net of je in het circus werkt.
nee die heb ik al, ben opzoek naar zoiets, maar dan met een witte rand langs de rand van de buis van vanaf je nek naar beneden.sjaak schreef:@ rudi B deze ?
snappen we het nog