Het is zover: Imko Binnerts heeft zijn kookgerei aan de wilgen gehangen. Nadat zijn restaurant Imko's in IJmuiden failliet ging begon de topkok in The Grand Winston Hotel in Rijswijk. Dat deed hij niet onverdienstelijk: in de laatste editie van Lekker staat Binnerts op plaats 58 in de Top-100. Ondanks dit succes wil de chef een andere draai aan zijn leven geven: "Ik zat bij The Grand Winston niet optimaal op mijn plek, dus ik wil wat anders gaan doen. Wat dat dan is, weet ik nog niet. Ik laat voorlopig alles even op me afkomen."
Binnerts wordt opgevolgd door Roel Gilissen, de patron-cuisiner van het inmiddels failliete restaurant Fines Claires in Maastricht.
Afscheid Imko Binnerts
Afscheid Imko Binnerts
Kokforum.nl : de website voor koks
Roel Gielissen en Aqua
Roel gielissen heeft zich de laatste tijd eveneens nog ingezet in haarlem waar hij Aqua runde wat ook uitmaakt van de chagal holding.
Ben net zelf begonnen in the grand winston dus werk nouw samen met bovenstaande.
Ben net zelf begonnen in the grand winston dus werk nouw samen met bovenstaande.
en is het leuk?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Wennen
Het is even wennen, ik heb net anderhalf jaar in Florida gewoond en daar bij http://www.thebreakers.com gewerkt. Moet weer omschakelen naar de nederlandse werkmentaliteit en het poldermodel.
Hotel zelf is prachtig, en voor de koks is het qua apparatuur een walhalla, de mooiste en nieuwste apparatuur en meer dan genoeg productie ruimte.
Hotel zelf is prachtig, en voor de koks is het qua apparatuur een walhalla, de mooiste en nieuwste apparatuur en meer dan genoeg productie ruimte.