Hallo allemaal,
Ik ben Deborah Wehrens en ik wil jullie graag vertellen over mijn nieuwe onderneming: Deborah Wehrens Food Concepts.
Met meer dan 30 jaar ervaring als chef, kookboekenauteur, culinair schrijver, kookcoach en receptenontwikkelaar, heb ik een bedrijf opgericht dat mensen inspireert om weer zelf te gaan koken en te genieten van heerlijke, zelfgemaakte maaltijden.
Wat biedt Deborah Wehrens Food Concepts?
Digitale Kookcoaching: Of je nu een beginner bent of je kookvaardigheden wilt verbeteren, mijn persoonlijke kookcoaching via video calls helpt je om je doelen in de keuken te bereiken.
E-books en Kookboeken: Vol met inspirerende recepten, kooktips en technieken om je creativiteit in de keuken te stimuleren.
Workshops en Kooklessen: Zowel online als fysiek, leer je in een ontspannen omgeving de kneepjes van het vak. Van basisvaardigheden tot gourmet technieken, er is voor ieder wat wils.
Receptontwikkeling: Ik ontwikkel unieke en smaakvolle recepten voor magazines, websites en andere media, helemaal op maat gemaakt.
Waarom zou je kiezen voor Deborah Wehrens Food Concepts?
Passie en ervaring staan centraal in alles wat ik doe. Mijn doel is om jou te inspireren en te begeleiden op je culinaire reis. Of je nu op zoek bent naar nieuwe recepten, persoonlijke coaching nodig hebt of wilt deelnemen aan een leuke workshop, ik ben hier om je te helpen.
Bezoek mijn website www.deborahwehrens.com voor meer informatie over mijn diensten en om te zien wat ik voor jou kan betekenen. Ik kijk ernaar uit om samen met jullie te koken!
Groeten, Deborah
Deborah Wehrens Food Concepts
-
Deborahwehrens