Dit zijn die van mij (nu iig
1. zout
2. tomatenpuree
3. gerookte spek
4. knoflook
5. cognac
Word je niet ziek van ongezuiverd zeezoutLeo schreef:Geen zout, (de zee is zout zat)
en soja saus voor de visroland schreef:1 vishengel
2 plus veel visspullen
3 bbq
4 vlink veel vuurstenen
5 1000 kippen voor als het vissen niet wil lukken![]()
![]()
heb vorige week 2x d'yquem op 1990. (dus die keuze begrijp ik wel)Cees Timmerman schreef:1. Gauloises zonder filter
2. Culatello ham van zwarte varkens
3. Chateau d'Yquem 2001
4.25kg Gariguette aardbeien met witte boterhammen en lekkere boter
5. Heel veel Valrhona chocolade
Nee hoor. Daar word je alleen arm van. Tenminste als je de prijzen ziet voor "ongezuiverd zeezout". Dat heet dan wel anders, maar betalen zal je.Maurits schreef:Word je niet ziek van ongezuiverd zeezoutLeo schreef:Geen zout, (de zee is zout zat)? (slappe poging om een slecht gekozen ingredient te rechrvaardigen
).
Hahahaha... Ik heb nog wel zo'n "Rambo Mes" liggen. Toen ik 12 was gewonnen op de kermis:)sjaak schreef:zo'n survival mes met aansteker, vis benodigheden, compas en tandenstoker erin.
Ok ok, ja dan heb ik een andere lijst inderdaad.Maurits schreef:tjonge jonge, jullie nemen het wel erg letterlijk allemaal. Trouwens, hoe gaan je jullie al dat vee voeren?....misschien kunnen juliie beter zaden meenenem.
Het gaat meer om producten waar je helemaal weg van bent (zoals bijv. het decadente lijstje van Cees), of eigenlijk zo veel gebruikt in de keuken dat je er niet zonder wil/kan.
Cees schreef:allemachtig...ik vergat het lekkere kippetje!!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/e ... lizee.html