Hallo!
Na een tijdje rondkijken op het forum ben ik mij maar gaan registeren!
Mijn naam is Rick May, 4ejaars Hotelmanagement/hotelschool, Amsterdam en 20 jaar oud.
Na mijn vooropleiding op de Hubertus vakschool in Amsterdam besloot ik Hotelmanagement te gaan doen op de middelbare Hotelschool. Na verschillende praktijk ervaring en stages besloot ik mijn 2 stage periodes(elk 5 maanden) in de keuken te gaan doen.
Mijn eerste stage was 1feb - 1augustus welke ik heb doorlopen in Spanje, Castell d´Emporda. Momenteel loop ik stage in Restaurant De Leuf, Ubachsberg. In spanje en ook hier ben ik er achter gekomen dat ik graag verder wil gaan in de keuken. Vandaar ook mijn registratie.
Ik ben dus opzoek naar een koksopleiding, na het afronden van dit jaar. Ik heb dan automatisch ook mijn niv. 2 basiskok binnen. Probleem is alleen dat ik geen zin heb om tussen de ongemotiveerde, veelal levenloze leerlingen van het Roc te zitten(uitzonderingen daargelaten). De manier van lesgeven staat mij ook niet aan en ben dus opzoek naar iets anders.
Overheids opleiding of Particulier maakt niks uit, evenals de regio/plaats in Nederland. Ik hoop hier wat meer informatie te kunnen winnen en zo ook mijn keuze makkelijker te maken.
Rick May