Leerling kok wil praktijk ervaring opdoen
Leerling kok wil praktijk ervaring opdoen
Bij deze ook een oproep van mij;
25 sept.a.s begin ik met de basis opleiding voor kok en ik zoek een werkgever waar ik alles van dit mooie,uitdagende vak,in de praktijk kan leren.
Ik heb geen enkele horeca ervaring maar ben zeer leergierig.
Ik kan alle dagen werken(behalve maandag ,vanaf 25-9),onregelmatige tijden ook geen probleem maar ik ben afhankelijk van openbaar vervoer.
Het liefst wil ik 36-40 uur werken,omgeving Flevoland,Noord-Holland of Utrecht.
Wie geeft mij een kans??
25 sept.a.s begin ik met de basis opleiding voor kok en ik zoek een werkgever waar ik alles van dit mooie,uitdagende vak,in de praktijk kan leren.
Ik heb geen enkele horeca ervaring maar ben zeer leergierig.
Ik kan alle dagen werken(behalve maandag ,vanaf 25-9),onregelmatige tijden ook geen probleem maar ik ben afhankelijk van openbaar vervoer.
Het liefst wil ik 36-40 uur werken,omgeving Flevoland,Noord-Holland of Utrecht.
Wie geeft mij een kans??
"A dream becomes a goal,when action is taken toward its achievement"
Welke regio solliciteer je in clair ?
www.lobhtv.nl, leerplaatsen databank en tevens databank met alle erkende leerbedrijven in nederland. Ik raad je aan wat leuks uit te zoeken en nu al te bellen. Voor de topbedrijven ben je nu al 3 maanden te laat. Maar proberen kan geen kwaad.
www.lobhtv.nl, leerplaatsen databank en tevens databank met alle erkende leerbedrijven in nederland. Ik raad je aan wat leuks uit te zoeken en nu al te bellen. Voor de topbedrijven ben je nu al 3 maanden te laat. Maar proberen kan geen kwaad.
Soort bedrijf maakt mij niet uit maar ik kom net kijken dus ga maar uit van laag niveau.
Misschien een restaurant met simpele kaart?
Ik word nu vaak afgewezen omdat ik geen ervaring heb maar hoe kom ik aan ervaring als niemand mij een kans geeft?
Maar goed,de aanhouder wint dus ik blijf zoeken.Misschien als ik eenmaal begonnen ben met de opleiding dat ik dan meer kans maak...
Misschien een restaurant met simpele kaart?
Ik word nu vaak afgewezen omdat ik geen ervaring heb maar hoe kom ik aan ervaring als niemand mij een kans geeft?
Maar goed,de aanhouder wint dus ik blijf zoeken.Misschien als ik eenmaal begonnen ben met de opleiding dat ik dan meer kans maak...
het lobhtv heeft een website waar al je vragen beantwoord worden.
ook alle leerbedrijven van nederland zo kan je zlf zoeken naar een bedrijf wat jou aanspreekt.
vraag is namelijk vooral wat voor kok wil je worden je hebt 5 jaar om daar achter te komen.
onder aan de ladder beginnen is een optie dan groei je ieder jaar maar je kan ook in het midden beginnen dan moet je iets harder werken maar kan je sneller bij de top.
probeer in de 5 jaar van je opleiding in iedergeval een klein restaurant een groot hotel en een top zaak het zijn 3 manieren van koken en het is aan jou persoonlijk wat het beste bij je past.
ook alle leerbedrijven van nederland zo kan je zlf zoeken naar een bedrijf wat jou aanspreekt.
vraag is namelijk vooral wat voor kok wil je worden je hebt 5 jaar om daar achter te komen.
onder aan de ladder beginnen is een optie dan groei je ieder jaar maar je kan ook in het midden beginnen dan moet je iets harder werken maar kan je sneller bij de top.
probeer in de 5 jaar van je opleiding in iedergeval een klein restaurant een groot hotel en een top zaak het zijn 3 manieren van koken en het is aan jou persoonlijk wat het beste bij je past.
Werk gevonden!
Goed nieuws!Ben gisteren aangenomen bij La Place wegrestaurant in Amsterdam!Het is een begin,ik krijg een "on the job" training en het is prima te combineren met mijn opleiding. 

goed bezig.
nou niet te lang blijven hangen en op weg naar 'n leuke carrierre!
nou niet te lang blijven hangen en op weg naar 'n leuke carrierre!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Ben ik weer.
Ik heb in 4 maanden tijd veel geleerd bij La Place,ben inmiddels all round medewerker;heb eerst een tijdje op warm gestaan toen kreeg ik broodtraining,verhuisde naar de salades,daar sta ik meestal maar af en toe help ik ook bij service(kassa,spoelkeuken en zaal leegruimen) en afdeling zoet.
Ik vind het leuk werk maar elke dag dezelfde gerechten maken gaat vervelen,ik wil graag op hoger niveau leren koken.
Voorbereidende werkzaamheden vind ik het leukst om te doen en de mise en place.
Dus mochten jullie tips hebben,ik hoor ze graag!

Ik vind het leuk werk maar elke dag dezelfde gerechten maken gaat vervelen,ik wil graag op hoger niveau leren koken.
Voorbereidende werkzaamheden vind ik het leukst om te doen en de mise en place.
Dus mochten jullie tips hebben,ik hoor ze graag!

zet je zelf "bij personeel gezocht" ...
zeg wat je wil en misschien is er wel 'n chef die iemand nodigt heeft.
Ik weet wel wat in Gorinchem..maar..dat is denk ik te ver weg.
zeg wat je wil en misschien is er wel 'n chef die iemand nodigt heeft.
Ik weet wel wat in Gorinchem..maar..dat is denk ik te ver weg.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl