Witte of Zwarte Peper
Witte of Zwarte Peper
Welke peper gebruik je graag...of vaak.
Voor de basis bereidingen.
Of juist de mix van 4 soorten?
Voor de basis bereidingen.
Of juist de mix van 4 soorten?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- berexstone
Re: Witte of Zwarte Peper
Verschillende Zwarte pepers, niet gemengd (uit de molen) van m'n Indische leverancier.
-
nickvdwater
mix van sechun en zwartepeper geroosterd
- JeroenTrimbos
- Contacteer:
Witte peper bij vis, zwarte peper bij de rest.
Ik doe maar op weinig dingen peper trouwens, anders smaakt alles ernaar. Net zoals ik niet overal kaneel opgooi.
Ik doe maar op weinig dingen peper trouwens, anders smaakt alles ernaar. Net zoals ik niet overal kaneel opgooi.
Practice what you preach
Bijna altijd zwart, ik vind het iets aan de smaak toevoegen, terwijl wit mij alleen en wat branderig randje aan de smaak geeft.
Zit niet in het vak, maar het is wel een grote hobby.
Denk erover om in het vak te stappen dmv leer/werk traject (klik!) als huidige opleiding niet slaagt.
Denk erover om in het vak te stappen dmv leer/werk traject (klik!) als huidige opleiding niet slaagt.
(Bijna) Altijd zwart.
Grappig feitje is dat witte peper eigenlijk alleen in NL gebruikt wordt. Andere landen zeer zelden.
Van de keuringsdienst van waarde gehoord.
Grappig feitje is dat witte peper eigenlijk alleen in NL gebruikt wordt. Andere landen zeer zelden.
Niet helemaal waar, in de Thaise keuken is witte peper erg belangrijk. Een kerningredient.Bergen schreef:(Bijna) Altijd zwart.
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
Ik vind witte peper altijd een beetje stinken. Te bloemig ofzo.