1 teentje zal je wel zelf doen, maar als je mega veel moet doen? wat dan?
Knoflook Pellen.
Knoflook Pellen.
Wie maakt zelf nog knoflook schoon?

"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Re: Knoflook Pellen.
Gewoon effe blancheren Leo, dat weet je zelf ook wel..Leo schreef:1 teentje zal je wel zelf doen, maar als je mega veel moet doen? wat dan?
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
daar gaat het nu niet om...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Inkopen
knoflook pellen is een tijdrovend klusje. Vooral als je van die kleine schilletjes hebt die er niet makkelijk afgaan.
Gebruik je dus dagelijks heel veel knoflook dat zou ik het gepeld inkopen alleen al voor kosten/ergernis(irritant werk) besparing
knoflook pellen is een tijdrovend klusje. Vooral als je van die kleine schilletjes hebt die er niet makkelijk afgaan.
Gebruik je dus dagelijks heel veel knoflook dat zou ik het gepeld inkopen alleen al voor kosten/ergernis(irritant werk) besparing
Gloyou.com. Ervaar het gemak van alles in één. O.a. eetgelegenheden, recepten en nog veel meer!
gepeld inkopen!
Die hoeveelheden die ik ooit gebruik zijn niet fijn zelf te pellen
Nadeel van blancheren vind ik dat ze plakkerig worden, moeilijk te staafmixeren zijn en dat je nog steeds lang bezig bent met loshalen, pellen etc.
Ik heb wel altijd hele knoflook liggen om heel en ongepeld mee te bakken of mee te stoven en om te poffen
Die hoeveelheden die ik ooit gebruik zijn niet fijn zelf te pellen
Nadeel van blancheren vind ik dat ze plakkerig worden, moeilijk te staafmixeren zijn en dat je nog steeds lang bezig bent met loshalen, pellen etc.
Ik heb wel altijd hele knoflook liggen om heel en ongepeld mee te bakken of mee te stoven en om te poffen