Roderick

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
roderick

Roderick

Bericht door roderick »

hallo allemaal
ik ben roderick chefkok en eigenaar van http://www.koksmesexpert.nl
ik heb sinds anderhalfjaar deze website en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
ik ben hiermee begonnnen uit passie voor messen en werk daarnaast nog fulltime als kok
heb je vragen, tips,of wat dan ook ,,,ik hoor t graag
groetjes
roderick
Cees
Contacteer:

Re: Roderick

Bericht door Cees »

Mooie website...had al eens gekeken! Nog veel mooier....Goeie messen!

Ik gebruik kai shun en global messen....over beiden ben ik zeer tevreden.
Ook heb ik een wetsteen van kai shun. Dat wetten beheers ik nog niet goed...loop nu telkens een paar oude messen erop te doen, en ze worden wel scherp...maar scheermes scherp lukt me helaas nog niet.
Nog goede tips? Voor global messen zijn een soort van houders zodat je de goede hoek constant hebt. Is dat er ook voor kai shun?

Mischien voor een volgende koksforum bijeenkomst leuk om een soort workshop wetten in te lassen?
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman »

Ik dacht eerder aan een workshop borduren voor beginners of zo, tegen de stress.
roderick

Bericht door roderick »

Cees schreef:Mooie website...had al eens gekeken! Nog veel mooier....Goeie messen!

Ik gebruik kai shun en global messen....over beiden ben ik zeer tevreden.
Ook heb ik een wetsteen van kai shun. Dat wetten beheers ik nog niet goed...loop nu telkens een paar oude messen erop te doen, en ze worden wel scherp...maar scheermes scherp lukt me helaas nog niet.
Nog goede tips? Voor global messen zijn een soort van houders zodat je de goede hoek constant hebt. Is dat er ook voor kai shun?

Mischien voor een volgende koksforum bijeenkomst leuk om een soort workshop wetten in te lassen?
beste Cees
ik heb een paar filmpjes van utube op mijn hyve staan misschien heb je er wat aan,ook www.koksmesexpert.nl
ik raad je de hoek slijp profielen voor je KAI messen niet aan ,daar beschadig je je messen mee.
dat is de reden dat ik ze ook niet verkoop

en die workshop ben ik wel voor in kan ik ook gelijk wat merken laten zien ,sta ik altijd voor open
en global ,,,die van mij staan niet voor niks op marktplaats waar ik vroeger zelf mee werkte

groet
roderick
Plaats reactie