Hanos neemt ISPC over

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
limo factory
Contacteer:

Hanos neemt ISPC over

Bericht door limo factory »

PERSBERICHT (afkomstig van de site van Hanos.

Apeldoorn, 24 juli 2009

HANOS Nederland neemt Nederlandse vestigingen ISPC over

HANOS Internationale Horeca Groothandel neemt de Nederlandse vestigingen van ISPC in Breda en Utrecht over. HANOS heeft daarover overeenstemming bereikt met de aandeelhouders van ISPC. Met deze uitbreiding realiseert HANOS een uitbreiding van het aantal vestigingen naar 22 groothandels. HANOS geeft hiermee invulling aan haar groeistrategie om landelijke dekking te realiseren. HANOS richt zich op de levering van food, non-food en versproducten aan de horeca, grootverbruikers en de bedrijvenmarkt. ISPC is een grote horecagroothandel in de Benelux.

Ambitie
ISPC sluit met haar visie en aanpak uitstekend aan op het concept van HANOS. HANOS is van plan om fors te investeren in de Nederlandse ISPC-vestigingen. Ze worden zo spoedig mogelijk ingericht volgens het concept van HANOS. Zo kunnen klanten optimaal profiteren van het uitgebreide assortiment en de hoogwaardige service van het bedrijf.
Met deze overname onderstreept HANOS haar groeiambities en haar kracht door in economisch moeilijke tijden een dergelijke substantiële overname te kunnen realiseren.

Over HANOS
HANOS heeft 18 vestigingen in Nederland en 2 in België. De zelfbedieningsvestigingen van de groothandel hebben alles onder één dak en bezorgen door heel Nederland. Klanten vinden een uitgebreid assortiment van meer dan 85.000 artikelen. Bij HANOS staat het belang van de klant voorop: een persoonlijke benadering met een groot gevoel voor service.

Familiebedrijven met dezelfde cultuur
ISPC en HANOS zijn beide familiebedrijven met dezelfde cultuur. De heer Kroes, Algemeen Directeur HANOS Nederland: “Wij zijn blij met ISPC en zien de toekomst met zeer veel vertrouwen tegemoet”.

De overname wordt bij de AFM aangemeld.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Slimme zet van Hanos. Willem een vestiging in Utrecht maar krijgen geen vergunning, ISPC Nieuwegein gaat sluiten.......... dan neem je ISPC maar over. Toch??

Ben benieuwd wat er gaat veranderen.

Groeten Erik
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Hanos neemt ISPC over

Bericht door Leo »

waar rook is vuur...
de verhalen waren natuurlijk al zo.

Hanos is wel een top winkel.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
limo factory
Contacteer:

Bericht door limo factory »

Klopt is een topwinkel, kunnen we eindelijk SOSA producten in Breda kopen.
Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman »

Ik hoop dat het een positieve verandering wordt, de ISPC was al een tijdje vergane glorie. Als het assortiment wat uitgebreider en van hogere kwaliteit wordt zien ze mij weer regelmatiger komen. Ik wacht met spanning af.
Als ze ook nog kappen met het toelaten van al die "toeristen"(particuleren), wordt het helemaal mooi.
Maurits

Bericht door Maurits »

Cees Timmerman schreef:de ISPC was al een tijdje vergane glorie.
Dat vind ik nou ook! Armoedige winkel ook.
Cees Timmerman schreef:Als ze ook nog kappen met het toelaten van al die "toeristen"(particuleren), wordt het helemaal mooi.
Tja wat moet ik daar nou opzeggen als toerist :D . Maar ik heb wel een officieel pasje, geen via via gesjoemel pasje...
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman »

En anders mag je altijd met mij mee Maurits (om het karretje te slepen).
ronbrug
Contacteer:

Bericht door ronbrug »

Ik ben 2 jaar werktzaam geweest bij ispc nieuwegein, en heb er een geweldige tijd gehad.
Helaas was het verloop met klanten erg wisselvallig, hopelijk wordt dat nu anders.
Particulieren zijn niet graag geziende gasten , maar zijn ozo belangrijk.
Er zijn erbij die rustig voor 500/600 euro besteden, op zaterdag was de omzet groter dan een dinsdag of een woensdag, terwijl we op zaterdag maar tot 13,00 uuro open waren.
Het leukste met het ^#$%^# volk , zo werden ze genoemd was dat ze deden alof ze alles weten,bijvoorbeeld,
mag ik een mootje zalm, tuurlijk mijnheer, even het zaagmes pakken, hoe dik mijnheer?, Nee,nee je snapt het niet(GRRRRRRRRR) maar mijnheer dit is een moot zalm , en van de zalmzijde snijden we de filet, klopt niks van, zeggen ze dan nog.
Maar het was toch wel een regen van klachten, vooral omdat we geen eigen vrachtauto's hadden.
Vaak de bestelde produkten niet leverbaar, of slechte kwaliteit.

Hup hanos hup.

Het blijft wel de naam ispc houden toch?
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

we kregen van de week rekeningen met Hanos-ISPC
Ook nemen ze de telefoon zo op.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
ErikB

Bericht door ErikB »

tja Ron,

ik ben ook zo'n "tourist" en kom voornamelijk bij de ispc in Breda. Maar ik erger me ook aan die touristen hoor !
( nee, meneer, 120 gram is veel te veel, doe maar 100 gram van die zalm ) :D

als ik weer ga, dan heb ik heel snel een volle kar, zalm: minimaal een "hele" van zo'n 2,5 kilo, tomaten of aarbeiden : de hele kist , enz...
( moet me zelf inhouden, anders koop ik de tent leeg )
Het probleem is, dat ik in mijn eigen omgeving ( Biddinghuizen ) niet veel aanbod heb van goede kwaliteitsproducten en ben dus bereid om
daar zo'n 1,5 uur voor te rijden. Dan koop je inderdaad niet een l*llig stukkie vis waar een peuter nog te kort aan komt...
En met 600,00 euro kom ik er echt niet bij de kassa, dus die anderhalf uur die ik er besteed, is toch weer een paar dagen salaris voor iemand daar :)

Daar komt bij dat ik ook voor mijn bedrijf er terecht kan voor de catering en bv de kistjes wijn voor de relatiegeschenken.

Ik ben dus erg blij dat ik er terecht kan !

Erik
Plaats reactie