restaurant in Heemstede te koop aangeboden

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
cozyrestaurant
Contacteer:

restaurant in Heemstede te koop aangeboden

Bericht door cozyrestaurant »

Na 4 jaar ons restaurant gerunt te hebben, hebben wij besloten terug te willen gaan naar het paradijs "Bonaire". Hier hebben wij voorheen ook al 3,5 jaar gewoond en willen dat leven weer gaan oppakken.
Het restaurant is gelegen naast het centrum met een ruime parkeergelegenheid (gratis) voor de deur. Op de begane grond hebben wij 40 zitplaatsen en op de 1e verdieping nog eens 25, welke gebruikt word voor partijen, cursussen etc. In de kelder hebben wij een ruimte gecreeerd waar mensen heerlijk op een chesterfield hun sigaret of sigaar kan opsteken. In deze 4 jaar tijd hebben wij bijna al het apparatuur vernieuwd. Verder is er geen personeel wat overgenomen dient te worden, geen brouwerij verplichtingen.
Voor verdere informatie kun je mij altijd bereiken op 06 53666076 of via de makelaar,
Robert van der Starre 06-23 156 752, Klaassenbv
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: restaurant in Heemstede te koop aangeboden

Bericht door Leo »

al reacties gehad? Misschien niet echt een makkelijk tijd om te verkopen?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
cozyrestaurant
Contacteer:

Via dit forum nog niet, maar de meeste reacties zijn niet veel. Ik ben nu alleen met iets bezig (ik kan er nog weinig over vertellen), waardoor ik mijn restaurant kan verkopen en een ander kans maakt om voor ongeveer €150,- alles over te nemen. We zijn alleen heel druk bezig om alles uit te werken. Maar mocht dit gaan lukken word het absoluut hot news in Nederland en zullen jullie hier de premiere krijgen. Nu alleen hopen dat het ons lukt om dit voor elkaar te krijgen. Want wie zou daar niet een gokje op wagen, je kunt namelijk alleen die €150,- verliezen maar als het je wel lukt heb je een kant en klaar bedrijf met een startkapitaal.
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

klinkt als het beste idee van nederland!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
cozyrestaurant
Contacteer:

klopt, er zitten alleen veel haken en ogen aan, dus alles moet tot in de puntjes uitgezocht worden. Dat niemand straks ergens de dupe van kan worden, zowel ik, nog een partij(die ik nog niet bij naam kan noemen) en degene die de nieuwe eigenaar wordt.
Jom
Contacteer:

Bericht door Jom »

1000 aandelen van euro 150 p/stuk en je hebt je bedrijf voor een mooie 150.000 verkocht aan de nieuwe (999) aandeelhouders / gokkers / steunbetuigers / leveranciers en 1 eigenaar.

Bekend verhaal, aleen meestal lastig om huurbaas mee te krijgen en die 999 te vinden.

Success in ieder geval.
De aanhouder wint
Plaats reactie