Mijn chef had het een keer over debraiseren ofso.. en ik kan niet vinden wat het is.. Wel deglaisseren en deglaceren.. maar het was echt met een b ..
weten jullie wat hij bedoelt?
Debr.....
Debr.....
" In een land dat culinair ontwaakt, groeit het smaakbewustzijn " - Herman den Blijker
Re: Debr.....
Bedoel je debrasseren?
Dat is opruimen/uithalen.
Dat is opruimen/uithalen.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
oh.. ja ik denk dat hij dat bedoelde ofso..
hij zei we beginnen met debrasseren,dan deglaceren etc..
hij zei we beginnen met debrasseren,dan deglaceren etc..
" In een land dat culinair ontwaakt, groeit het smaakbewustzijn " - Herman den Blijker
hahaha. leuk
Ik denk dat je in toekomst veel van zulke woorden zult horen.
1 tip, als je het niet goed hebt verstaan wat de chef of een collega zei, altijd na vragen aan de persoon zelf.
Of dat ze de tijd nemen om uit te leggen.
Ook al is het stressig.
Gr Koen
Ik denk dat je in toekomst veel van zulke woorden zult horen.
1 tip, als je het niet goed hebt verstaan wat de chef of een collega zei, altijd na vragen aan de persoon zelf.
Of dat ze de tijd nemen om uit te leggen.
Ook al is het stressig.
Gr Koen
-
dit vroeg ik laatst ook aan een vrouw,
ze zei hetzelfde, maar ze zei dat het ook in de keuken werd gebruikt,, mice en places brasseren, en debrasseren is alles weer opruimen.
is dit ook zo? correct me if i'm wrong.
mvg Dion
ze zei hetzelfde, maar ze zei dat het ook in de keuken werd gebruikt,, mice en places brasseren, en debrasseren is alles weer opruimen.
is dit ook zo? correct me if i'm wrong.
mvg Dion
Klopt de franse termen worden zowel aan de voor als aan de achterkant van het bedrijf.
Bedoel je niet degRaiseren, ontvetten.Lissie schreef: Wel deglaisseren
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
Ja dat bedoelde ik ook.. hahaMaurits schreef:Bedoel je niet degRaiseren, ontvetten.Lissie schreef: Wel deglaisseren