Dag collega's en kookgenoten

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
postmawl

Dag collega's en kookgenoten

Bericht door postmawl »

Hierbij wil ik mijzelf graag aan u voorstellen. Ik ben Willem Postma, ben 43 jaar en sinds 3 jaar werkzaam in de horeca als kok. Op het moment werk ik in een Spaans georienteerd restaurant waar de boventoon is dat de gerechten, tapa;s en nagerechten worden gemaakt met verse producten en alle bereid worden met als standaard "zeer hoog op smaak" Graag wil ik verder in mijn vak en een forum lijkt mij de uitgelezen plaats om van gedachten te wisselen en te leren van collega's.
Alvast hartelijk bedankt voor de tips en wetenswaardigheden die ik op dit forum ongetwijfeld zal tegen komen.

Met vriendelijke groeten
Willem Postma
Smaakvervlakking is een zekerheid en valt niet te betwisten, helaas maar al te vaak te betreuren.
Pinxo

Re: Dag collega's en kookgenoten

Bericht door Pinxo »

Español, muy bien! :D
que es mi especialidad también
Bienvenido por aqui
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

Welkom hier!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
postmawl

Bericht door postmawl »

Hartelijk dank voor de welkomst groeten.

Helaas moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik geen letter spaans versta, behalve dan de naam van de gerechten.
Gelukkig heb ik een collegea die perfect Spaans spreekt en hij heeft het voor me vertaald.

"Pinxo"]
Español, muy bien!
que es mi especialidad también
Bienvenido por aqui
Smaakvervlakking is een zekerheid en valt niet te betwisten, helaas maar al te vaak te betreuren.
Plaats reactie