Ik denk dat je als kok (bij zeker van) wel degelijk je bereiding op voorhand dient te kennen en dan kan het misschien nog zijn dat je dingetjes een beetje aanpast naar eigen smaak of goeddunken.
Groeten Stefan.
kinderen zijn de gasten van de toekomst...niet vergeten he......wouterkik schreef:ik stoor me eigenlijk altijd aan kinderen in de keuken!
Wat hij bedoelt is om te verdienen, maakt niet uit wat voor bedrag. Mensen die totaal passieloos, demotiverend, slordig en snel werken om alleen maar zo snel mogelijk weer thuis te zijn.Marielle schreef:ik denk als mensen het voor het geld zouden doen,ze dan juist niet in de horeca gaan..
Dit zijn voor mij de ergste mensen in het vak, ik moet daarbij ook zeggen dat ik daar ook wel gevoelig voor ben.jeroenbr schreef:Wat hij bedoelt is om te verdienen, maakt niet uit wat voor bedrag. Mensen die totaal passieloos, demotiverend, slordig en snel werken om alleen maar zo snel mogelijk weer thuis te zijn.Marielle schreef:ik denk als mensen het voor het geld zouden doen,ze dan juist niet in de horeca gaan..
Juist, en als leerling is dat ook niet optimaal. Maar volgend jaar is er weer een jaar, en een nieuw bedrijf! Ben er al flink mee bezig dus volgend jaar gaat een top jaar worden.Tim schreef:Dit zijn voor mij de ergste mensen in het vak, ik moet daarbij ook zeggen dat ik daar ook wel gevoelig voor ben.jeroenbr schreef:Wat hij bedoelt is om te verdienen, maakt niet uit wat voor bedrag. Mensen die totaal passieloos, demotiverend, slordig en snel werken om alleen maar zo snel mogelijk weer thuis te zijn.Marielle schreef:ik denk als mensen het voor het geld zouden doen,ze dan juist niet in de horeca gaan..
Ik stoor me mateloos aan deze types, ik heb er nog maar één keer mee gewerkt gelukkig, maar werd er zelf ook niet vrolijk van.
Rij altijd en elke dag met zin naar mn werk, ik bruis altijd van energie en ben altijd met nieuwe dingen bezig vol met passie, dat wil ik graag zo houden.
Vaak is het dan lastig voor mij om met deze mensen door één deur te kunnen.
Beste wensen nog allemaal!
Tim
Zo heb je ook mensen die alles willen doen, als ze maar een beloning krijgen. bijvoorbeeld 2 uur eerder beginnen (drukke mise en place, drukke avond ervoor) maar dan ook 2 uur eerder willen stoppen. of als iemand ziek is, wel willen werken, maar er een vrije dag voor terug willen of zwart uitbetaald. zo'n collega heb ik ook. en omdat ie in dezelfde woonplaats als ik woont, rijdt ie soms ook wel is mee, en dan niet het fatsoen hebben om mij een kleine vergoeding te gevenTim schreef:Dit zijn voor mij de ergste mensen in het vak, ik moet daarbij ook zeggen dat ik daar ook wel gevoelig voor ben.jeroenbr schreef:Wat hij bedoelt is om te verdienen, maakt niet uit wat voor bedrag. Mensen die totaal passieloos, demotiverend, slordig en snel werken om alleen maar zo snel mogelijk weer thuis te zijn.Marielle schreef:ik denk als mensen het voor het geld zouden doen,ze dan juist niet in de horeca gaan..
Ik stoor me mateloos aan deze types, ik heb er nog maar één keer mee gewerkt gelukkig, maar werd er zelf ook niet vrolijk van.
Rij altijd en elke dag met zin naar mn werk, ik bruis altijd van energie en ben altijd met nieuwe dingen bezig vol met passie, dat wil ik graag zo houden.
Vaak is het dan lastig voor mij om met deze mensen door één deur te kunnen.
Beste wensen nog allemaal!
Tim
Wel een beetje tegenstrijdig wat je zegt ...Tristan schreef:Zo heb je ook mensen die alles willen doen, als ze maar een beloning krijgen. bijvoorbeeld 2 uur eerder beginnen (drukke mise en place, drukke avond ervoor) maar dan ook 2 uur eerder willen stoppen. of als iemand ziek is, wel willen werken, maar er een vrije dag voor terug willen of zwart uitbetaald. zo'n collega heb ik ook. en omdat ie in dezelfde woonplaats als ik woont, rijdt ie soms ook wel is mee, en dan niet het fatsoen hebben om mij een kleine vergoeding te geven