Hallo, vandaag heb ik het Tojiro Flash 22 cm mes gekocht. En ik wil er graag een tasje erbij. Ik heb zelf zo'n oprol mapje, alleen deze is een beetje te groot en te lomp voor maar één mes. Daarom zoek ik een soort van koffertje (ala global) of een oprol tasje waarin ik maximaal 3 messen in kan doen. En die je dan heel makkelijk mee kan nemen in mijn tas.
In de hanos kon ik alleen maar Global tassen en koffers vinden. Waar je een heel arsenaal aan messen in kwijt kunt. Dat heb ik dus echt niet nodig! Iemand een idee waar ik zulke tasjes kan vinden? En het liefst van het merk tojiro zelf! Op internet kon ik niks vinden .. mischien keek ik er overheen
Alsvast bedankt!
Laatst gewijzigd door jeroenbr op 28 nov 2008, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat mij er dus om dat ik niet wil dat iemand anders mijn mes gebruikt. Dus na elke keer dat ik hem gebruikt wil ik heb op bergen. En ook om het makkelijk te vervoeren natuurlijk!
Leo schreef:van die messenbakken, knappen ze waarschijnlijk niet op nee......
Nouja dat nog niet zo zeer, maar svonds word alles lekker in de wasbak gepleurt, heet water + zeep erin en ze weken soms wel voor een uur. Dat mag mijn mes echt niet overkomen Dus ik wil gewoon iets kopen of maken waarin ik mijn mes na gebruik kan opbergen. Vanmiddag een bult groente gekocht en gesneden in allerlei vormen en maten ... echt geweldig mes
ik heb volgensmij zoiets gezien op horeca expo..ik dacht bij de stand van 'Verbeelen' ofzoiets..
het is dus een kunstof 'map' waar je 1 of meer messen in kan steken..