Hallo, een keer zwiepte de woorden "cookal" & "brandvloeistof" door dit forum. Nou stelde ik mijn chef voor om voor de nieuwe kaart de rietsuiker op deze manier te flamberen aan tafel. Dat vinden mensen leuk en het is een leuke show. En het trekt de aandacht van mensen. Mijn chef vond dit een prima idee alleen hij wist niet precies wat "cookal" was. En kon het ook niet zo snel vinden in de bestel lijsten van hanos/deliXL. Hij gaf MIJ dus de opdracht om dit uit te zoeken.
Nou ben ik op google opzoek gegaan naar "cookal". Ook met andere suggesties vond ik niks. Heb een poosje gezocht maar ook via "brandvloeistof" kon ik weinig vinden. Zelfs hier op het forum kon ik het vervijnde hier van niet vinden!
Nou dus de vraag, kunnen jullie mij zoveel mogelijk hier over vertellen? Wat het is, waar het te koop is (de bestellijsten zijn vlug over gekeken), hoe duur het is, en alle informatie die je kwijt kunt!
Nou bedankt!
Cookal / Brand vloeistof?
- limo factory
- Contacteer:
Re: Cookal / Brand vloeistof?
Het is in ieder geval te koop bij ISPC en Cnudde.
Groeten Erik
Groeten Erik
En Bij de Hanos natuurlijk,, ahum
Het is een set , doos met zakjes suiker, flesje met bewerkte alcohol -96% als ik me niet vergis.
De suiker is wel bewerkt zodat als de alcohol opgebrand is de suiker een caramel laag vormt maar ook niet te snel verbrand.
dus of het met gewoon rietsuiker gaat vraag ik me af.
in 1 zakje zit al best veel suiker zodat je met een doos best vooruit kunt.
Groetjes . wim,,
Het is een set , doos met zakjes suiker, flesje met bewerkte alcohol -96% als ik me niet vergis.
De suiker is wel bewerkt zodat als de alcohol opgebrand is de suiker een caramel laag vormt maar ook niet te snel verbrand.
dus of het met gewoon rietsuiker gaat vraag ik me af.
in 1 zakje zit al best veel suiker zodat je met een doos best vooruit kunt.
Groetjes . wim,,
En hoe heet dit spul? Weet je ook zo een prijs uit je hoofd? Of wat het ongeveer kost?
COOKAL KIT CARAMEL
33040852 , MEDELY , DS 125 ST € 57,50
of
COOKAL KIT VANILLE
33040861 , MEDELY , DS 125 ST € 57,50
Dit is in vestiging hanos Apeldoorn.....ik had zelf ook al eens gezocht bij filiaal Heerenveen, maar daar hebben ze het niet! Dus ff bellen met vertegenwoordiger ofzo, en dan regelen ze het wel voor je. Of mischien krijg je het van een andere vestiging?
of
COOKAL KIT VANILLE
Dit is in vestiging hanos Apeldoorn.....ik had zelf ook al eens gezocht bij filiaal Heerenveen, maar daar hebben ze het niet! Dus ff bellen met vertegenwoordiger ofzo, en dan regelen ze het wel voor je. Of mischien krijg je het van een andere vestiging?
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Berichtdoor Cees op do okt 02, 2008 10:11 pm
COOKAL KIT CARAMEL
of
COOKAL KIT VANILLE
In Eindhoven 55 euro
Berichtdoor Cees op do okt 02, 2008 10:11 pm
COOKAL KIT CARAMEL
of
COOKAL KIT VANILLE
In Eindhoven 55 euro