Ik moest invallen ergens maar mij werd niet verteld wat ik moest doen.
er was totaal geen communicatie.
erg vervelend als je toch graag bezig wilt zijn.
Hoe was jou dag vandaag
Re: Hoe was jou dag vandaag
Jammer dat jouw dag wat minder was:\
Het is altijd lastig als communicatie niet van twee kanten komt.
Hoop dat vandaag wat beter is!
Vandaag was mijn eerste stage dag in de bakkerij^_^
Ik vind het hele 'om 5 uur 's ochtends opstaan' gedoe nog niet zo leuk, maar meer aan het eind van de dag... het wakker worden is niet erg.. het wakker blijven wel:P
Voor de rest heb ik het wel naar mijn zin. Beetje gebakjes in doosjes doen, broodjes ordenen, appeltaarten in elkaar zetten (en stiekem hopen dat ik een taart mag versieren:P)...werkbanken en veel bakplaten krabben (en tegelijk dagdromen over mijn eigen bakkerij of een baan in een restaurant en hoe de hele cyclus van het stage lopen weer rond komt
)...
Oh en ik heb 100% gehaald op de groente en fruit test
Dat is natuurlijk ook leuk.
Het is altijd lastig als communicatie niet van twee kanten komt.
Hoop dat vandaag wat beter is!
Vandaag was mijn eerste stage dag in de bakkerij^_^
Ik vind het hele 'om 5 uur 's ochtends opstaan' gedoe nog niet zo leuk, maar meer aan het eind van de dag... het wakker worden is niet erg.. het wakker blijven wel:P
Voor de rest heb ik het wel naar mijn zin. Beetje gebakjes in doosjes doen, broodjes ordenen, appeltaarten in elkaar zetten (en stiekem hopen dat ik een taart mag versieren:P)...werkbanken en veel bakplaten krabben (en tegelijk dagdromen over mijn eigen bakkerij of een baan in een restaurant en hoe de hele cyclus van het stage lopen weer rond komt
Oh en ik heb 100% gehaald op de groente en fruit test
Dat is natuurlijk ook leuk.
in wat voor soort bakkerij is het?
Hoe gaan hun met hun vak om?
Hoe gaan hun met hun vak om?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Het is een vrij standaard bakkerij, brood en dan nog wat standaard banket (tompoezen, vruchten taartjes, deense krakelingen, slagroomtaarten etc.).
Ik ben er tot nu toe pas 4 dagen werkzaam geweest, dus ik kan niet zo beoordelen hoe ze met het vak omgaan...
Maar er wordt wel gerookt op de werkplaats, waar dus het eten bereid wordt en daar kan ik ab-so-luut niet tegen, blech.
Roken doe je maar tijdens de pauze en niet boven etenswaren!
Ik ben er tot nu toe pas 4 dagen werkzaam geweest, dus ik kan niet zo beoordelen hoe ze met het vak omgaan...
Maar er wordt wel gerookt op de werkplaats, waar dus het eten bereid wordt en daar kan ik ab-so-luut niet tegen, blech.
Roken doe je maar tijdens de pauze en niet boven etenswaren!