Ontdekhoreca.nl

Plaats hier je foto's vanaf uw homepage, of link ze af een andere site.
Plaats reactie
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Ontdekhoreca.nl

Bericht door Leo »

Toch vind ik, dat wij als koksforum, toch ook aandacht moeten geven aan ander fora's die met koken te maken hebben.
Ik vind het een beetje gekopieerd, maar..goed..tha't's life.

www.ontdekhoreca.nl

vind persoonlijk het reclame gehalte weer erg hoog.
Wij komen er zelf ook niet onderuit, om ons te laten sponsoren, maar toch ..het kan iets subtieler.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Pluter

Re: Ontdekhoreca.nl

Bericht door Pluter »

Pfoeh!!......

Helpt een kleine prive bijdrage, of ligt de frustratie wat dieper?
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline »

De meeste onderwerpen op die site schijnen niet gevuld te zijn, dat is dus vrij slordig. Slimmer was het geweest om met een beperkte hoeveelheid informatie te beginnen en dan uit te breiden. Op die manier kan het stap voor stap.... Het ontwerp van de site zelf doet me direct denken aan 2 dingen: oostblok en jaren 70 :wink:
en iedereen kookt mee...
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

Plugonline, heeft dus verschillende inkomen bronnen.
Internetadres: http://www.kortingmails.nl
KvK-nummer: 37131640 0000

Ach. dit wordt dus een flinke reclame site.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
kokkiemerv

Bericht door kokkiemerv »

toch leuk dat jullie aandacht geven aan de site, ik ben als in de inleiding op de homepage vertelt een kok met redelijk wat ervaring alleen moet ik stoppen vanwege dat het lichaam niet meer wil.(rugklachten) ik ben nu beginnend scripter en heb ben dus bezig om ontdekhoreca op te zetten de site is nog lang niet klaar en dat zal ook nooit afkomen. Wil met deze site een hele brede groep gaan bereiken is niet makkelijk maar ga het toch proberen.

een heleboel dingen ben ik nog aan het uitvogelen hoe het werkt qwa opbouw van het script maar dat komt allemaal goed. ontdekhoreca zijn idd niet de enigste inkomsten. ik werk samen met een internet marketier in den haag waarmee ik nauw zaken mee doe. inkomsten die ik genereer gaan direct weer terug in mijn websites dus echt profeit heb ik er de aankomende jaren nog niet van.

ik heb heel veel rond gekeken op andere horeca sites dus zou best kunnen dat er hier en daar wat dingen het zelfde lijken maar dat is meer om het zo compleet mogelijk te willen maken. advertenties zijn meerendeel allemaal horeca of aanverwanten gericht dus ja lijkt mij alleen maar beter hoe meer info hoe beter.

het is niet dat ik me verplicht voel om me te verantwoorden, maar ik denk laat toch even wat van me horen voordat er rare verhalen ontstaan met vragen mogen jullie me ook mailen. en hoop dat jullie de site in de toekomst ook nog eens gaan bezoeken. stukje bij beetje zal er steeds meer info opkomen maar heb het erg druk op het moment dus helaas gaat het momenteel niet zo hard meer als ik zou willen.

met vriendelijke groet

mervin
Bon Chef

Bericht door Bon Chef »

Als je er in gelooft, dan moet je het doen!
kokkiemerv

ja geloven doe ik er zeker in. er is de laatste jaren zoveel verandert in de horecan en er gaat ook nog heel veel veranderen. ik wil voor elke sector in de horeca informatie bieden. en bedrijven de mogelijkheid geven om op een goedkopere manier op het internet in te adverteren.

de horeca is een kleine wereld maar te gelijke tijd ook wel weer erg groot. dat wil ik met deze site bij elkaar gaan brengen.
Bon Chef

Bericht door Bon Chef »

Dat klinkt hetzelfde als zibb.nl volgens mij?
Cees
Contacteer:

Bericht door Cees »

Als je dan toch wil beginnen , dan zul je toch eerst eens flink moeten gaan posten, want elke visitor die nu komt gaat weer weg natuurlijk................alle forums zijn leeg!
In ieder geval wens ik je veel suc6 !
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
kokkiemerv

ik persoonlijk ken zibb niet zo goed. en ik weet hun doelstelling ook niet dan zou ik de pagina eens goed moeten bekijken maargoed daar kan ik bij lange na nog niet aan tippen. zibb is natuurlijk al een aantal jaartjes bezig. hoop in de toekomst vele mogelijk heden te kunnen bieden voor bedrijven en particulieren maar, eerst maar eens de onderwerpen vullen die ik nu heb staan. ondertussen beetje kijken wat de mogelijkheden zijn.
kokkiemerv

harstikke bedankt cees, forum dat komt wel wil eerst zorgen dat er genoeg informatie op de site komt maar eventuele forum leden kunnen zich gewoon aanmelden en posten al heb ik er zelf nog weinig op gepost ik kijk er wel regelmatig naar dus zal altijd wel antwoordt komen maar is op het moment nog geen prioriteit, het is meer als service erbij zeg maar.
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

wat zou je met je forum willen bereiken?
www.koksforum.nl
Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline »

Leo schreef:wat zou je met je forum willen bereiken?
koksforum.nl overbodig maken :D :wink:
en iedereen kookt mee...
kokkiemerv

:D neehoor dat is aan de mensen zelf natuurlijk er zijn zoveel forums maar lang niet allemaal zijn goed te vinden. de een komt bij mij de ander bij jou en de ander gaat op de site van misset.

zoals je wellicht hebt gezien staan er veel uit een lopende onderwerpen op gaat niet alleen om koken maar ook over belasting, eigen bedrijf starten, makelaren nouja eigenlijk alles
Plaats reactie