Met delaatste wk was het gewoon elke avond vol, maar na dat lekkere potje tegen Italie vrees ik het ergste voor a.s. vrijdag (ned-fr). Op de dagen dat Nederland niet speelt is er niks aan de hand, business as usual.
Elke dag druk behalve als Nederland speelt. Dus voor de handel is t beste dat Nederland snel word uitgeschakeld. Maar goed dat vinden de voetbalsupporters niet
Zoals verwacht. Deze week elke dag vol gereserveerd. Behalve vrijdag (Ned-Fr). Een tweetje gereserveerd en je wil het niet geloven, jawel:door een Fransman.
Is dit een voorteken dat het een walkover wordt voor onze boys?
Jazeker, ze hebben het snel opgegeten en zijn 10 minuten voor afloop van de wedstrijd met stille trom vertrokken. Au revoir les bleus.
A.s. zaterdag compleet vol gereserveerd, nu wachten op de annuleringen met vage smoesjes.
tja..wij hadden vrijdag 1 tafel van 3 in het restaurant.....om 20.00.
die zijn toch maar naar de bistro gegaan. Vonden het toch een beetje bezwaarlijk om in een lege zaak te zitten.
En geloof mij, we zitten nooit leeg op vrijdag.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth www.koksforum.nl
Bij ons zeer rustig op de speeldagen, zaterdag wel helemaal vol gelukkig, maar ben heel benieuwd als "onze jongens" doorgaan wat volgende week brengt aan reserveringen/annuleringen.....
opzich niet veel verschil
as zaterdag hebben we partij van 25 die 18 is geworde en 2 tafels van 4 die allemaal eerder willen komen..\de laatste tafel komt zaterdag om half7.. allemaal vanwege de voetbal...
Ik heb het hele reserveringsboek afgebeld. Iedereen arriveert tussen 17.00 en 18.00. Als ze niet te veel gangen nemen is iedereen op tijd (inclusief ikzelf ). Volgende week heel de week volgereserveerd, maar op donderdag (evt halve finale) nog helemaal blanco.