hallo,
kan iemand mij een beetje helpen met ideeen voor een walking dinner van 12 gangen.
vorig jaar heb ik dat voor hetzelfde gezelschap ook hetzelfde gedaan , maar wil mezelf
overtreffen deze keer.
alle ideeen welkom van tarbot to kreeft tot ganzenlever.(mag dus wat kosten)
groet Leon
walking dinner
Re: walking dinner
dank iedereen voor de reacties, ben er al lang uit maar leuk om te weten dat je van collega's
weinig hoeft te verwachten omtrent ideeen die niet van internet te halen zijn.
weinig hoeft te verwachten omtrent ideeen die niet van internet te halen zijn.
Beste Leon,
jouw opmerking komt niet aardig over vind ik. Het wel of niet antwoorden op vragen die gesteld worden door forumleden is en blijft aan henzelf. Misschien hebben ze het druk gehad of om een andere reden geen antwoord gegeven.
Wat wilde je bereiken?
jouw opmerking komt niet aardig over vind ik. Het wel of niet antwoorden op vragen die gesteld worden door forumleden is en blijft aan henzelf. Misschien hebben ze het druk gehad of om een andere reden geen antwoord gegeven.
Wat wilde je bereiken?
De aanhouder wint
Netjes verwoord Jom.
Las gisteren Leon's laatste bericht en ben aan een antwoord begonnen. Heb het wijselijk niet gepost. Was niet zo netjes als jouw reply
Roland
Las gisteren Leon's laatste bericht en ben aan een antwoord begonnen. Heb het wijselijk niet gepost. Was niet zo netjes als jouw reply

Roland
gezien dat je nu op 3 berichtin zit, kan het er wel eens mee te maken hebben.
Denk, niet dat iedereen zomaar alles voor iedereen uitzoek.
In elk geval..heb je al wat gemaakt?
Denk, niet dat iedereen zomaar alles voor iedereen uitzoek.
In elk geval..heb je al wat gemaakt?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl