Wie helpt mij met het kiezen van een vakblad??
Wie helpt mij met het kiezen van een vakblad??
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een goed vakblad met oog op de keuken. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat er allemaal op de markt is en heb er hoogstwaarschijnlijk een gevonden. Alleen weet ik niet of dit een leuk blad is en of het aan te raden is. Het blad heet culinaire saisonnier en verschijnt elk seizoen. Dit lijkt me wel erg leuk maar ik weet niet of dit wel alleen over de keuken gaat Wie kan me helpen mijn keus te maken? Groet bas
wordt lid van van het koksgilde...daar zitten sowieso saissonier bij..
en dan evt misset of nemen ...
en dan evt misset of nemen ...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- Haute-cuisine.nl
wordt nou maar gewoon lid van t koksgilde....
krijg je allerlei vakbladen voor niets: saisonnier (=top), misset resaurant (=top), misset horeca (=minder maar toch leuk om te lezen)
en je krijgt uitnodigingen voor de grote beurzen
en het exclusieve recht om regelmatig op maandagavond te gaan zuipen met andere koks in de three sisters pub op t leidseplein
krijg je allerlei vakbladen voor niets: saisonnier (=top), misset resaurant (=top), misset horeca (=minder maar toch leuk om te lezen)
en je krijgt uitnodigingen voor de grote beurzen
en het exclusieve recht om regelmatig op maandagavond te gaan zuipen met andere koks in de three sisters pub op t leidseplein

- Haute-cuisine.nl
voordeel was..dat dat maandelijks was...
of het nou echt beter was..
of het nou echt beter was..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- Haute-cuisine.nl
- Haute-cuisine.nl
- Haute-cuisine.nl
je krijgt in elk geval saissonier
misset, als er 'n restaurant bijlage bij zit.
en wat catering blaadjes.
koksgilde heeft hele leuke uitstapjes..(ik ben wel eens mee geweest naar 'n kalfsslachterij, echt heel gaaf)
en 2x per jaar 'n diner. Asperge en Kerstdiner
kijk maar op www.koksgilde.nl
misset, als er 'n restaurant bijlage bij zit.
en wat catering blaadjes.
koksgilde heeft hele leuke uitstapjes..(ik ben wel eens mee geweest naar 'n kalfsslachterij, echt heel gaaf)
en 2x per jaar 'n diner. Asperge en Kerstdiner
kijk maar op www.koksgilde.nl
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl