Alimentaria '08 Barcelona

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Plaats reactie
Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman »

Ik vertrek 9 maart nar de alimentaria, Ben twee jaar geleden ook geweest.
Zo'n beurs kom je in Nederland niet tegen. Ik kan iedereen die in de gelegenheid is aan raden hier naar toe te gaan. Dit valt dan gelijk te combineren met wat restaurant bezoeken in en om Barca, want daar gebeurt het toch wel op dit moment. Naar schatting 10 enorme hallen vol met van alles. B.v. 1 hal met alleen maar olijfolieproducenten, een enorme hal met wijn en vvooral de gastronomia met het nieuwste van het nieuwste.
Nogmaals, kan je, dan moet je echt gaan.
En ben je per ongeluk niet zo enthousiat als ik, nou dan is daar altijd nog die mooie stad met die geweldige restaurants.
Cees Timmerman
Contacteer:

En als we dan toch aan het reizen zijn, de vinitaly begin april in Verona (Italie), Ook groot feest, maar wel alleen wijn.
chef peter

Bericht door chef peter »

Cees Timmerman schreef:Ik vertrek 9 maart nar de alimentaria, Ben twee jaar geleden ook geweest.
Zo'n beurs kom je in Nederland niet tegen. Ik kan iedereen die in de gelegenheid is aan raden hier naar toe te gaan. Dit valt dan gelijk te combineren met wat restaurant bezoeken in en om Barca, want daar gebeurt het toch wel op dit moment. Naar schatting 10 enorme hallen vol met van alles. B.v. 1 hal met alleen maar olijfolieproducenten, een enorme hal met wijn en vvooral de gastronomia met het nieuwste van het nieuwste.
Nogmaals, kan je, dan moet je echt gaan.
En ben je per ongeluk niet zo enthousiat als ik, nou dan is daar altijd nog die mooie stad met die geweldige restaurants.
Super dat je ook gaat, normaal zie je hier buiten het normale groepje traders uit Holland geen of weinig koks(uit nederland dan). :lol:
chef peter

Bericht door chef peter »

Pinxo

Bericht door Pinxo »

Ik vertrek dinsdag :D
En dan verblijven we in Girona en als het lukt gaan we eten in het restaurant El Cellar de Can Roca
Cees Timmerman
Contacteer:

Het was weer een feest op de alimentaria. Net terug. Nu even razend druk, Later meer.
Plaats reactie